Όσοι αρνούνται να αφήσουν φιλοδώρημα στους σερβιτόρους, εξηγούν το σκεπτικό τους και προκαλούν τεράστια συζήτηση στο διαδίκτυο

Newsroom
Όσοι αρνούνται να αφήσουν φιλοδώρημα στους σερβιτόρους, εξηγούν το σκεπτικό τους και προκαλούν τεράστια συζήτηση στο διαδίκτυο
Οι άνθρωποι που δεν αφήνουν φιλοδώρημα στα εστιατόρια έχουν εξηγήσει το σκεπτικό τους, το οποίο έχει προκαλέσει τεράστια συζήτηση στο διαδίκτυο.

Tόσο στη χώρα μας, όσο και σε όλη την Ευρώπη καθώς και στις ΗΠΑ, η κουλτούρα του φιλοδωρήματος είναι μεγάλη υπόθεση, καθώς πολλοί εργαζόμενοι στο χώρο της εστίασης βασίζονται στα tips που τους δίνουν οι πελάτες για να συμπληρώσουν έναν ικανοποιητικό μισθό.

Το διαδίκτυο είναι γεμάτο ιστορίες σερβιτόρων και ντελιβεράδων που έχουν φτάσει στο σημείο να χάσουν τη δουλειά τους επειδή αντέδρασαν έντονα σε πελάτες που αρνήθηκαν να τους αφήσουν φιλοδώρημα.

Αν και για την πλειοψηφία των πελατών είναι σύνηθες να αφήνουν φιλοδώρημα στους εργαζόμενους που τους εξυπηρετούν, υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο που αρνούνται πεισματικά να το κάνουν.

Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι το 20 τοις εκατό του λογαριασμού είναι ένα καλό φιλοδώρημα, ενώ ορισμένοι υποστηρίζουν ότι αυτό θα πρέπει να είναι το πρότυπο.

 

Ωστόσο, μερικοί άνθρωποι που αρνούνται να δώσουν αυτό το ποσό ως φιλοδώρημα εξήγησαν στο Quora γιατί θεωρούν ότι είναι υπερβολικό.

1

«Λυπάμαι για αυτό που συμβαίνει στη χώρα μας! Είμαι Αμερικανός, έχω πάει σε πολλές χώρες και πουθενά στη γη δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, δηλαδή φιλοδώρημα στους σερβιτόρους της τάξης του 20% ή περισσότερο» έγραψε ένα άτομο.

«Αν πραγματικά πιστεύετε ότι το 20% είναι δίκαιο επειδή "έχετε λογαριασμούς να πληρώσετε", βρείτε μια άλλη δουλειά - μια πραγματική δουλειά που μπορεί να πληρώνει τους λογαριασμούς σας χωρίς να κλέβετε τους πελάτες» συμπλήρωσε ένας άλλος χρήστης.

Το μίσος για τα φιλοδωρήματα δεν σταμάτησε εκεί, με έναν άλλο χρήστη να χαρακτηρίζει τα φιλοδωρήματα στις ΗΠΑ «γελοία».

Και πρόσθεσε: «Αν υπάρχει κάτι που πρέπει να πληρώσω, βάλτε το στο λογαριασμό και στη συνέχεια πληρώστε τους υπαλλήλους σας με αυτό».

Η συγκεκριμένη συζήτηση πήρε τεράστιες διαστάσεις, με έναν υπάλληλο της εστίασης να παρεμβαίνει και να τονίζει ότι το φιλοδώρημα είναι ένα έθιμο που έγινε αναπόσπαστο κομμάτι της έννοιας της εστίασης και συνδέεται με την σχέση, η οποία δημιουργείται ανάμεσα στον εργαζόμενο που προσφέρει το φαγητό ή ποτό και εξυπηρετεί καθ’ όλη την διάρκεια της εξόδου, και τον πελάτη.