RedNote: H άγνωστη εφαρμογή που έχει κερδίσει τους χρήστες του TikTok
Μια κινεζική εφαρμογή κοινωνικών δικτύων, η RedNote, ήρθε στο προσκήνιο αφού περισσότεροι από μισό εκατομμύριο χρήστες του TikTok προσχώρησαν πρόσφατα στην πλατφόρμα σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την πιθανή απαγόρευση της εφαρμογής στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Μάλιστα, οι άνθρωποι που εγκαταλείπουν το TikTok και εγγράφονται στο RedNote, είναι τόσοι πολλοί, καθιστώντας την εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις στο Apple Store στις Ηνωμένες Πολιτείες μέσα σε δύο βράδια.
Το RedNote θεωρείται συχνά ως το κινέζικο... Instagram. Το όνομά του «Xiaohongshu» μεταφράζεται σε «Μικρό κόκκινο σημειωματάριο» , μια φράση που παραδοσιακά αναφέρεται σε μια συλλογή από ρητά του Κινέζου κομμουνιστή ηγέτη Μάο Τσε Τουνγκ.
Θεωρείται ευρέως ως η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης αυτές τις μέρες στην Κίνα για προτάσεις και βίντεο που καλύπτουν μια γκάμα θεμάτων, όπως η ομορφιά, η μόδα, τα ταξίδια και το φαγητό. Οι χρήστες του στην Κίνα είναι κυρίως νέοι και γυναίκες.
Οι χρήστες μπορούν να συμμετέχουν σε συζητήσεις, να μοιράζονται τις αναρτήσεις τους, να τηλεφωνούν μεταξύ τους και να αγοράζουν προϊόντα.
Από το 2023, είχε περισσότερους από 300 εκατομμύρια μηνιαίως ενεργούς χρήστες, σύμφωνα με αναφορές κινεζικών μέσων ενημέρωσης.
Η εταιρεία πίσω από την εφαρμογή, Xingin Information Technology, ιδρύθηκε από τον Charlwin Mao και τη Miranda Qu και εδρεύει στη Σαγκάη.