Ο πολύ «αρσενικός» Μαρκ Ζάκερμπεργκ, επιτρέπει πλέον στο Facebook τη χρήση του όρου «αντικείμενα οικιακής χρήσης» για τις γυναίκες

Επιμέλεια: Newsroom
Ο πολύ «αρσενικός» Μαρκ Ζάκερμπεργκ, επιτρέπει πλέον στο Facebook τη χρήση του όρου «αντικείμενα οικιακής χρήσης» για τις γυναίκες
Μην ξεχνάμε ότι ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ θέλει περισσότερη «αρσενική ενέργεια» στον corporate κόσμο

Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, ανάμεσα στην αναδιαμόρφωση της ομάδας fact-checking της Meta και στην κατάργηση των προγραμμάτων που αφορούν στη διαφορετικά, στην ισότητα και στην ενσωμάτωση (DEI), o Μαρκ Ζάκερμπεργκ, με τη βοήθεια της αρσενικής του ενέργειας, βρήκε χρόνο να ηχογραφήσει ένα podcast με τον Τζο Ρόγκαν. Και εκεί, ξέρουμε όλοι όσα είπε. Κυρίως, όμως, ξέρουμε πως αυτό που λείπει στον Μαρκ είναι το γεγονός πως οι εταιρείες δεν αγκαλιάζουν την «αρσενική τους ενέργεια» (masculine energy). Λογικά, στον meta-κόσμο όπου ζει ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ, οι επιχειρήσεις έχουν «πνιγεί» στη θηλυκή ενέργεια. Γιατί, στον δικό μας, αυτό δεν συμβαίνει σε κανένα ουράνιο και τόξο.

«Νομίζω ότι μεγάλο μέρος του εταιρικού κόσμου είναι αρκετά ευνουχισμένο. Η αρσενική ενέργεια είναι κάτι καλό, και προφανώς η κοινωνία έχει αρκετή από αυτήν, αλλά νομίζω ότι η εταιρική κουλτούρα προσπαθούσε πραγματικά να απομακρυνθεί από αυτήν», είπε – μεταξύ άλλων στο podcast.

Διαβάστε τη συνέχεια στο jenny.gr