«Ανοίγματα» στο εξωτερικό ετοιμάζει πασίγνωστο ελληνικό supermarket
Ως ελληνική αλυσίδα, δεν ξεχνά την επέκτασή της εντός των τειχών και ήδη το business plan προβλέπει τη διάθεση 40 εκατ. ευρώ για ανακαινίσεις αλλά και για δημιουργία 10 νέων σημείων πώλησης.
Την ίδια στιγμή όμως, ο όμιλος βρίσκεται κοντά στην είσοδό του σε ξένη πλην όμως... διπλανή αγορά , η οποία παρά το μικρό μέγεθός της παραμένει δυναμική και πολλά υποσχόμενη. Δείτε όλο το αναπτυξιακό πλάνο της αλυσίδας supermarket ΕΔΩ.