H Google θα σταματήσει να διαβάζει τα email μας

Gazzetta team
H Google θα σταματήσει να διαβάζει τα email μας
Η Google βάζει τέλος σε ένα πολυσυζητημένο διαφημιστικό εργαλείο της: τις διαφημίσεις στο Gmail που σκανάρουν τα περιεχόμενα των λογαριασμών email.

Η απόφαση δεν λήφθηκε από το διαφημιστικό τμήμα της εταιρείας, αλλά από το τμήμα cloud, που θέλει να προσελκύσει περισσότερους πελάτες από τον χώρο των επιχειρήσεων.

Η Google διαθέτει το επαγγελματικό πακέτο software G Suite, με το οποίο ανταγωνίζεται τον ηγέτη της κατηγορίας, που είναι η Microsoft. Οι χρήστες που πληρώνουν για το Gmail δεν έχουν λάβει ποτέ διαφημίσεις που προήλθαν από σάρωση των λογαριασμών τους, όπως συμβαίνει στη δωρεάν έκδοση του προγράμματος, αλλά κάποιες επιχειρήσεις δεν καταλαβαίνουν αυτή τη διάκριση και διστάζουν να εμπιστευθούν το G Suite.

Η Νταϊάν Γκριν, αντιπρόεδρος υπεύθυνη για τις υπηρεσίες cloud, θεωρεί ότι οι επιχειρήσεις ενδέχεται να μην χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της Google εξαιτίας των συνεπειών απορρήτου που συνοδεύουν τη σάρωση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για διαφημιστικούς σκοπούς. Και επισημαίνει με δημοσίευση στο επίσημο blog της Google ότι το G Suite δεν εφάρμοσε ποτέ σάρωση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για το σερβίρισμα διαφημίσεων σε χρήστες της υπηρεσίας. Και ότι σύντομα το περιεχόμενο του δωρεάν Gmail δεν θα χρησιμοποιείται ή δεν θα σαρώνεται για εξατομίκευση διαφημίσεων.

Διαφημίσεις βέβαια θα εξακολουθούν να υπάρχουν στο Gmail. Ωστόσο, η διαδικασία επιλογής τους θα χρησιμοποιεί άλλες διαθέσιμες πηγές πληροφοριών, για όπως για παράδειγμα αναζητήσεις του χρήστη στο Google ή στο YouTube.

 

Η ικανότητα της Γκριν να θέτει περιοριστικά όρια στις διαφημίσεις, τη βασική πηγή εσόδων της Google, αποδεικνύει το ειδικό βάρος που έχει αποκτήσει εντός της εταιρείας. Από το τέλος του 2015 που εντάχθηκε σε αυτή, η Google έχει επενδύσει πολύ σε υπηρεσίες Cloud προκειμένου να ανταγωνιστεί τη Microsoft και την Amazon.

Στην ανακοίνωσή της η Γκριν επισημαίνει επίσης ότι το G Suite έχει περισσότερους από 3 εκατ. χρήστες από τον Ιούνιο του 2017 και η χρήση του από μεγάλους επιχειρηματικούς πελάτες έχει διπλασιαστεί σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η εταιρεία δεν δημοσιοποιεί τις πωλήσεις του τμήματος cloud υπηρεσιών, ωστόσο η κατηγορία «Άλλα έσοδα», στην οποία συμπεριλαμβάνεται το τμήμα, κατέγραψε ανάπτυξη 49% φτάνοντας τα 3,09 δισ. δολάρια στο πρώτο τρίμηνο του χρόνου.

Πηγή: insider.gr