Ο Tony Estanguet, συν-πρόεδρος της Επιτροπής Διεκδίκησης των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, επιβεβαίωσε ότι θα μιλήσει με τους εκπροσώπους της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής και τους εκπροσώπους των eSports για την πλήρη ένταξη των ανταγωνιστικών βιντεοπαιχνιδιών σε επτά χρόνια, στη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων στη Γαλλία.
«Πρέπει να το εξετάσουμε. Δεν μπορούμε απλά να πούμε "Δεν αφορά τους Ολυμπιακούς Αγώνες", δήλωσε ο Estanguet σε συνέντευξή του στο Associated Press. «Είναι γεγονός ότι οι νέοι άνθρωποι ενδιαφέρονται για τα eSports και αυτού του είδους τις καινοτομίες. Ας το δούμε, ας τους συναντήσουμε, ας προσπαθήσουμε να βρούμε μερικές γέφυρες. Δεν θέλω να πω όχι από την αρχή. Νομίζω ότι είναι ενδιαφέρον να αλληλεπιδράσουμε με τη ΔΟΕ, τους νέους και την οικογένεια των eSports, για να καταλάβουμε καλύτερα ποια είναι η διαδικασία και γιατί έχει τόση επιτυχία».
Το Παρίσι θα επιβεβαιωθεί ως διοργανώτρια πόλη των Ολυμπιακών Αγώνων το 2024, στη συνεδρίαση της ΔΟΕ τον επόμενο μήνα στο Περού καθώς έχει μείνει μόνη διεκδικήτρια πόλη αφού το Λος Άντζελες συμφώνησε να διοργανώσει τους Αγώνες το 2028.
Τον Απρίλιο, το Ολυμπιακό Συμβούλιο της Ασίας ανακοίνωσε ότι τα eSports θα ενταχθούν στο επίσημο πρόγραμμα των Ασιατικών Αγώνων του 2022 στην Κίνα, γεγονός που αποτελεί το πιο τολμηρό βήμα προς την αναγνώριση αυτών των παιχνιδιών.
Το Ολυμπιακό Συμβούλιο της Ασίας δήλωσε ότι η απόφαση αυτή αντικατοπτρίζει την «ταχεία ανάπτυξη και δημοφιλία αυτής της νέας μορφής αθλητισμού στους νέους ανθρώπους».
Οι Ασιατικοί Αγώνες, που είναι επισήμως αναγνωρισμένοι από τη ΔΟΕ, θεωρούνται ως η δεύτερη μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση στον κόσμο μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Σαράντα πέντε εθνικές αντιπροσωπείες και περίπου 10.000 αθλητές συμμετείχαν στην τελευταία «Ασιάδα» που διοργανώθηκε πριν από τρία χρόνια στη Νότια Κορέα.
Ο πρόεδρος της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής, Τόμας Μπάχ, του οποίου η υποστήριξη στην ένταξη των eSports στο πρόγραμμα των Αγώνων θα ήταν καθοριστική, ακούστηκε λίγο διστακτικός όταν ρωτήθηκε γι' αυτό μετά την απόφαση για τους Ασιατικούς Αγώνες τον Απρίλιο. «Δεν είμαστε ακόμα 100% σίγουροι εάν τα eSports είναι πραγματικά αθλητισμός, όσον αφορά τη σωματική άσκηση και το τι πρέπει να θεωρείται ως αθλητισμός», δήλωσε ο Μπαχ. Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι τα eSports χαίρουν «υψηλής εκτίμησης στους νέους», πράγμα που αποτελεί σαφή προτεραιότητα για τη ΔΟΕ. Ο Μπαχ ήταν αυτός που συνέβαλε στην προσθήκη των αγώνων μπάσκετ three-on-three και στις freestyle επιδείξεις BMX στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο τον Ιούνιο.
Το Ολυμπιακό πρόγραμμα για τους Αγώνες του 2024 θα αρχίσει να διαμορφώνεται το 2019 με την τελική απόφαση για τα νέα αγωνίσματα που θα προστεθούν και μέχρι τότε, τα eSports θα έχουν ήδη αποτελέσει άθλημα επίδειξης στους Ασιατικούς Αγώνες του 2018 στην Ινδονησία.
Πιθανόν οι ιθύνοντες να λάβουν υπόψη την απήχηση των αγώνων στην Ασία, την επιτυχία που έχουν στη νέα γενιά και το γεγονός ότι τα eSports έφεραν πέρυσι έσοδα 493 εκατομμυρίων δολαρίων σε παγκόσμια κλίμακα 320 εκατομμυρίων θεατών, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Newzoo.