Τα δύο μέρη που διαλέγουν οι τουρίστες που έρχονται στην Ελλάδα
Το παραπάνω καταδεικνύουν περίτρανα και οι αριθμοί οι οποίοι συμπληρώνονται κι από τα στοιχεία που παρουσιάζει και η γνωστή μηχανή αναζήτησης της trivago.gr, με βάση τις αναζητήσεις των ξένων (δυνητικών) τουριστών για την περίοδο έως το τέλος Μαϊου του 2018: Αθήνα, Φηρά και Οία απαρτίζουν την τριάδα των τοπ αναζητήσεων στην Ελλάδα από το εξωτερικό, έχοντας ήδη σημειώσει εντυπωσιακές επιδόσεις και για το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Ενδεικτικά, με βάση τα στοιχεία του Ελ. Βενιζέλος, η κίνηση εξωτερικού για το πρώτο τρίμηνο του 2018 αυξήθηκε σχεδόν κατά 16%, ξεπερνώντας τα 2,71 εκατομμύρια επιβάτες από 2,34 εκατ. επιβάτες το α” τρίμηνο του 2017, ενώ μόνο το μήνα Μάρτιο η αύξηση στην κίνηση εξωτερικού ήταν ενισχυμένη κατά 18,9%.
Στη Σαντορίνη πάλι, φέτος κατά τη χειμερινή περίοδο αρκετά καταλύματα και εστιατόρια παρέμειναν ανοικτά στο νησί στο πλαίσιο της προσπάθειας που έχει ξεκινήσει ήδη από πέρυσι για την επιμήκυνση της σεζόν.
Σύμφωνα με τον κ. Μανώλη Καραμολέγκο, πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων του νησιού η κίνηση στο νησί ήταν ικανοποιητική αφού περί τα 140 καταλύματα, ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα διαμερίσματα και βίλες, ήταν ανοικτά, αυξημένα σε σύγκριση με τα 120 περίπου που ακολούθησαν το ίδιο μοντέλο κατά την περυσινή χειμερινή περίοδο.
«Υπήρξαν μέρες και Σαββατοκύριακα μέσα στο χειμώνα με υψηλές πληρότητες, αγγίζοντας ακόμη και το 70% για όσα καταλύματα ήταν ανοικτά».
Σύμφωνα με τον ίδιο από τα 140 καταλύματα, σε σύγκριση με την περυσινή χρονιά, φέτος, ήταν λιγότερα τα ξενοδοχεία και περισσότερες οι βίλες και τα ενοικιαζόμενα που ήταν ανοικτά. Από την φετινή «εμπειρία» της Σαντορίνης, εκτός της υψηλής θερινής σεζόν όπου το κυρίαρχο τουριστικό προϊόν είναι το «Ηλιος και Θάλασσα», προκύπτει «ότι οι τουρίστες που έρχονται αυτή την περίοδο παρουσιάζουν πολύ καλά ποιοτικά χαρακτηριστικά και επιζητούν εμπειρίες στον πολιτισμό, τις περιηγήσεις και την γαστρονομία».
Πηγή: insider.gr