«Υπάρχει σαφές, προσδιορισμένο χρονοδιάγραμμα για τη λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης»
«Είναι σίγουρο πως, πλέον, υπάρχει σαφές, προσδιορισμένο χρονοδιάγραμμα για τη λειτουργία του μετρό της Θεσσαλονίκης, είναι σίγουρο ότι υπάρχει και η θέληση και ο σχεδιασμός και η σαφής κατεύθυνση και υποστήριξη από πλευράς του υπουργείου και να προχωρήσει η υφιστάμενη εργολαβία και να προχωρήσουν τα επόμενα βήματα για τις επεκτάσεις του μετρό και στην ανατολική και στη δυτική Θεσσαλονίκη», επισήμανε ο κ. Βούρδας.
Στον εκθεσιακό χώρο της Αττικό Μετρό Α.Ε., οι Θεσσαλονικείς έχουν την ευκαιρία να επιβιβαστούν σε βαγόνι του μετρό, το οποίο κατασκεύασε η ιταλική εταιρία "Ansaldo-Hitachi". Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό Α.Ε., Γιάννη Μυλόπουλο, το υπό κατασκευή μετρό της Θεσσαλονίκης θα έχει 18 συρμούς (χωρητικότητας 450 επιβατών) καθένας από τους οποίους θα αποτελείται από 4 βαγόνια, όπως αυτό που βρίσκεται στη ΔΕΘ.
Τόνισε, δε, πως όταν τελειώσει η βασική γραμμή και η γραμμή Καλαμαριάς, 310.000 Θεσσαλονικείς θα χρησιμοποιούν καθημερινά το μετρό, ενώ στην πόλη θα κυκλοφορούν 80.000 λιγότερα αυτοκίνητα.
«Το 2016 που ξεκινήσαμε το έργο είχε ποσοστό ολοκλήρωσης 37%, σήμερα, Σεπτέμβριος του 2018 το έργο αγγίζει το ποσοστό ολοκλήρωσης του 65%», ανέφερε μεταξύ άλλων.
Με αφορμή τα εγκαίνια του εκθεσιακού χώρου της Αττικό Μετρό Α.Ε., παρουσιάστηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της εταιρείας, δίνοντας την ευκαιρία σε μικρούς μηχανικούς, που φορούσαν τα χαρακτηριστικά κίτρινα κράνη να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν το μετρό. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές δημοτικού και γυμνασίου και από 1η Οκτωβρίου θα υλοποιείται στο Παιδικό Μουσείο Θεσσαλονίκης.
Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ