Οι επιβάτες της πτήσης που προσγειώθηκε στην Τιμισοάρα θα καταθέσουν μήνυση στην Raynair
Συγκεκριμένα, όπως μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός Opentv, αναμένεται να ζητηθούν αποζημιώσεις από την εταιρεία για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι επιβάτες.
«Ήρθαν τα λεωφορεία και μας πήραν. Δεν μας ενημέρωσαν ότι υπήρχε άλλη πτήση» είπε στον τηλεοτπικό σταθμός ένας εκ των επιβατών.
Κάνε like στην σελίδα του Gazzetta.gr/plus στο Facebook για να είσαι ενημερωμένος για ΟΛΑ!
«Περάσαμε μεγάλη ταλαιπωρία, γύρω στις 20 ώρες, κανείς δεν μας έλεγε την αλήθεια», τόνισε έτερος των επιβατών.
Αντί για την Θεσσαλονίκη, η RyanAir αποφάσισε να προσγειώσει αεροπλάνο στην Ρουμανία
Ειδικότερα, σύμφωνα με την κόρη του 66χρονου άνδρα, «δεν υπήρχε καμία ενημέρωση. Στις 21:55 είδαμε ότι η πτήση θα ακυρωθεί». «Έχω τρία παιδιά και είμαι τόσες ώρες ταλαιπωρημένος» είπε ένας ακόμη επιβάτης μπροστά στην τηλεοπτική κάμερα, ενώ πολλοί ήταν αυτοί που κατήγγειλαν ότι τα λεωφορεία έφτασαν στην Τιμισοάρα, ύστερα από τέσσερις ώρες.
Πηγή: reader.gr