Μετά την Γενική Ταχυδρομική ανακοίνωση και η ACS: «Λυπούμαστε για την αναστάτωση»

Gazzetta team
Μετά την Γενική Ταχυδρομική ανακοίνωση και η ACS: «Λυπούμαστε για την αναστάτωση»
Ανακοίνωση σχετικά με τον μέσο όρο που χρειάζεται ένα δέμα για να φτάσει στον προορισμό του, εξέδωσε η ACS.

Αυτές τις μέρες οι κούριερ όλων των εταιριών έχουν να αντιμετωπίσουν μεγάλη πίεση στην δουλειά τους λόγω του τεράστιου όγκου δεμάτων που έχουν αποσταλεί από πολίτες.

Τα κλειστά εμπορικά καταστήματα και η Black Friday επιδείνωσαν ακόμα περισσότερο την κατάσταση, με αποτέλεσμα να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο ο χρόνος αναμονής.

Η Γενική Ταχυδρομική ανακοίνωσε την αναστολή δύο υπηρεσιών της, ενώ και η ACS είχε ενημερώσει από την προηγούμενη εβδομάδα, πως ο μέσος όρος αναμονής είναι 6 ημέρες.

Αναλυτικά η ανακοίνωση...

Η ACS, με αίσθημα ευθύνης προς το καταναλωτικό κοινό, έχει επιλέξει την ειλικρινή και τακτική ενημέρωση των πελατών της για τις εξελίξεις, τις αναγκαίες τροποποιήσεις στη διαχείριση των αποστολών και τις προσαρμογές των υπηρεσιών της, λόγω της πανδημίας.

 

Η εταιρεία συνεχίζει καθημερινά να αξιολογεί την τρέχουσα κατάσταση και λειτουργεί επεμβατικά με πρόσθετο ανθρώπινο δυναμικό, μεταφορικά μέσα και νέες υποδομές, για να επιτύχει χρόνους διακίνησης των αποστολών όσο πιο κοντά γίνεται στα συνήθη επίπεδα.

Ο συνδυασμός του τρέχοντος lockdown, της Black Friday και της προ-εορταστικής περιόδου έχει ωθήσει τον όγκο των αποστολών που μας εμπιστεύονται οι πελάτες μας σε πρωτοφανή επίπεδα, πολύ υψηλότερα από το προηγούμενο lockdown αλλά και οποτεδήποτε στο παρελθόν. Δεδομένων των συνθηκών αυτών, και ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης των αποστολών κατά την τρέχουσα εβδομάδα, ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς.

Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η ACS συνεχίζει τις προσπάθειές της και αξιολογεί τις παρεχόμενες υπηρεσίες της με σκοπό να συναντήσει τις προσδοκίες των πελατών της, ενώ συνιστά στους καταναλωτές να αποφεύγουν την αποστολή ευπαθών προϊόντων την περίοδο αυτή.

Λυπούμαστε για οποιαδήποτε αναστάτωση ενδεχομένως προκληθεί λόγω των έκτακτων συνθηκών της αγοράς. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση, την εμπιστοσύνη σας και την υπομονή σας, ενώ δεσμευόμαστε να σας κρατούμε ενήμερους για τυχόν νεότερες εξελίξεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ