Κωδικοί «2», «3» και «4»: Τι πρέπει να προσέξουμε και τι ελέγχουν οι αστυνομικοί (vid)
Ήδη διανύουμε τις πρώτες μέρες εφαρμογής των νέων μέτρων που επιβλήθηκαν στο πλαίσιο του αυστηρότερου lockdown για τον περιορισμό της πανδημίας του κορονοϊού.
Ωστόσο αρκετοί πολίτες είναι ακόμα μπερδεμένοι σχετικά με τους κωδικούς μετακίνησης και τι άλλαξε, ενώ οι έλεγχοι των αστυνομικών έγιναν πιο αυστηροί, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις πήραν ακόμα και τηλέφωνο για να διασταυρώσουν όσα τους αναφέρουν κατά την διάρκεια του ελέγχου.
Ποιους κωδικούς μετακίνησης πρέπει να προσέχουμε
Οι κωδικοί «2» και «3» που αφορούν την προμήθεια αγαθών, τα ψώνια σε σουπερμάρκετ και τη μετακίνηση σε τράπεζα πρέπει να χρησιμοποιούνται για αποστάσεις των 2 χιλιομέτρων. Αν η μετακίνηση γίνεται εντός του δήμου κατοικίας, δεν υπάρχει περιορισμός.
Περιορισμός δεν υπάρχει επίσης και στον αριθμό των μηνυμάτων που θα στείλουν οι πολίτες για τη μετακίνησή τους. Ωστόσο, αν οι αστυνομικοί σταματήσουν κάποιον για έλεγχο και βρουν ότι έχει στείλει πάρα πολλά μηνύματα, θα το διερευνήσουν περισσότερο.
Σχετικά με τον κωδικό «4» που αφορά την παροχή βοήθειας, αυτό που άλλαξε είναι οι ερωτήσεις των αστυνομικών, δηλαδή γίνονται πιο συγκεκριμένες και πιο λεπτομερείς.
Σε αυτή την περίπτωση, δεν είναι απαραίτητο οι πολίτες να έχουν μαζί τους κάποιο χαρτί γιατρού για να αποδείξουν ότι πάνε να προσφέρουν βοήθεια σε κάποιον.
Ωστόσο, θα είναι θετικό αν έχουν μαζί τους μια γνωμάτευση ή ένα έγγραφο που να πιστοποιεί το πρόβλημα του ανθρώπου που θα βοηθήσουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Lockdown: Αυξημένα μπλόκα και ερωτήματα για τα μέτρα (vid)
- Lockdown: «Ημερομηνίες - κλειδιά» για την σταδιακή άρση των μέτρων (vid)
- Το TikTok «τρελάθηκε»: Δεν έβρισκε δουλειά λόγω εμφάνισης, έκανε 9 πλαστικές και δουλεύει ως μοντέλο (vid)
- Μια συγκλονιστική εξομολόγηση: Αυτά είναι τα στάδια που βιώνει μια γυναίκα μετά το βιασμό