Το δικό της «Netflix» ετοιμάζει η Apple
Σύμφωνα με ανθρώπους που είναι εξοικειωμένοι με το θέμα, η συγκεκριμένη πρωτοβουλία θα απλοποιήσει τη διαδικασία και θα ενισχύσει την εφαρμογή της Apple TV σε iPhones και iPads, καθιστώντας την ως βασική εφαρμογή που θα χρησιμοποιούν οι χρήστες για να παρακολουθούν και να αγοράζουν περιεχόμενο για θέαση.
Επιπλέον θα ήταν κι ένας έξυπνος τρόπος για την Apple να συνεχίσει να ενισχύει την επιχειρηματική της δραστηριότητα, η οποία σύμφωνα με τις εκτιμήσεις θα εισφέρει έσοδα ύψους 50 δισ. δολαρίων ετησίως έως το 2021.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή τη στιγμή η εφαρμογή της Apple συγκεντρώνει το περιεχόμενο άλλων παρόχων, επιτρέποντας στους χρήστες να εντοπίζουν εκπομπές από ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών και καναλιών, όπως το ABC, το NBA League Pass και το HBΟ. Φαίνεται όμως πως η Apple δεν θέλει πλέον να στέλνει εκτός της εφαρμογής τους πελάτες για να εντοπίζουν εκπομπές και κανάλια.
Όπως αναφέρουν οι πηγές η εταιρείες σκοπεύει να εισάγει αυτή την λειτουργία στην υπηρεσία της το επόμενο έτος. Η κίνηση θεωρείται αναμενόμενη και στρατηγικά σχεδιασμένη αν αναλογιστεί κανείς την επιβράδυνση των πωλήσεων των iPhone, η οποια έχει οδηγήσει την εταρεία σε αναζήτηση πρόσθετων εσόδων μέσω υπηρεσιών. Αυτό άλλωστε κατέδειξαν και τα τελευταία αποτελέσματά της όπου τα έσοδά της διατηρήθηκαν σε πολύ καλά επίπεδα λόγω των αυξημένων συνδρομών σε υπηρεσίες όπως η Apple Music και το iCloud. Οι πωλήσεις από τις εν λόγω υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 31% το τελευταίο τρίμηνο, φθάνοντας στα επίπεδα ρεκόρ των 9,2 δισ. δολαρίων.
Αναλογιζόμενος κανείς τα νέα πλάνα της Apple για την τηλεόρασή παρατηρεί ότι κινείται περίπου όπως η Amazon με το πρόγραμμα Channels, το οποίο επιτρέπει στους πελάτες να προσθέτουν συνδρομές για τα HBO, Starz και Showtime στο Amazon Prime Video. Οι πελάτες που πληρώνουν ετήσια συνδρομή για την Prime έχουν επίσης πρόσβαση σε βίντεο και μουσική streaming αλλά έχουν την δυνατότητα να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο για την βιβλιοθήκη τους . Η HBO, η Starz και άλλοι δημιουργοί περιεχομένου συνεργάζονται με την Amazon, βοηθώντας τη να ενισχύσει τις νέες online υπηρεσίες της, προσφέροντας το περιεχόμενο τους στην ήδη αυξημένη συνδρομητική βάση της.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Apple αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους πωλητές ταινιών και τηλεοπτικών εκπομπών χάρη στο iTunes, αλλά έχει παραλείψει σε μεγάλο βαθμό τις συνδρομητικές υπηρεσίες που αντικαθιστά την πώληση μεμονωμένων τίτλων. Netflix και YouTube, της αντίπαλης Alphabet Inc., αποτελούν τις δύο μεγαλύτερες online υπηρεσίες βίντεο παγκοσμίως εκτός της Κίνας.
Η ηγεσία της Apple διερευνά διάφορους τρόπους να μπει στον εν λόγω επιχειρηματικό κλάδο τα τελευταία χρόνια χωρίς ωστόσο να δεσμευτεί προς κάποια κατεύθυνση. Από την μια φλερτάρει με την δημιουργία ενός online πακέτου με ζωντανές τηλεοπτικές εκπομπές κι από την άλλη προσπαθεί να δημιουργήσει ένα πακέτο premium καναλιών βρίσκοντας σθεναρή αντίσταση από τα ήδη υπάρχοντα μοντέλα. Κάπως έτσι αντί να δημιουργήσει μια υπηρεσία ζωντανής τηλεόρασης, η Apple ξεκίνησε την εφαρμογή Apple TV το 2016, χρησιμοποιώντας το περιεχόμενο τρίτων.
Οι προσπάθειες της εταιρείες με την εν λόγω εφαρμογή μοιάζουν να αποτελούν τον τελευταίο πειραματισμό της. Το μερίδιο αγοράς της Apple TV είναι μικρότερο των ανταγωνιστών της Roku, Google Chromecast και Amazon Fire TV, σύμφωνα με την EMarketer, βέβαια οι νέες προσπάθειες θα μπορούσαν να διαφοροποιήσουν τις μετρήσεις αυτές.
Πηγή: insider.gr