Εργαζόμενοι της Apple αποκαλύπτουν: Αυτά τα «λάθη» των πελατών μας εκνευρίζουν
Η εργασία στο Apple Store σίγουρα έχει τα προνόμιά της. Για παράδειγμα, οι άνθρωποι που εργάστηκαν εκεί δήλωσαν ότι αγαπούν τους εργοδότες τους καθώς τους δίνονται ευκαιρίες για επαγγελματική εξέλιξη και προσωπική ανάπτυξη.
Αλλά κάθε δουλειά έχει τις πιο δύσκολες στιγμές της. Σύμφωνα με πολλούς πρώην υπαλλήλους και έναν τρέχοντα εργαζόμενο, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που κάνουν οι πελάτες - ή δεν κάνουν - με αποτέλεσμα η δουλειά τους να γίνεται πιο δύσκολη.
Ακολουθούν μερικά παραδείγματα με τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι πελάτες της εταιρείας όταν έρχονται για επισκευές, με βάση συνεντεύξεις εργαζόμενων της Apple.
Οι περισσότεροι από τους ερωτηθέντες ζήτησαν να παραμείνουν ανώνυμοι, ώστε να μπορούν να μιλούν ελεύθερα για την προηγούμενη ή την τρέχουσα δουλειά τους.
Μεταξύ των πιο συνηθισμένων λαθών που κάνουν οι περισσότεροι είναι ότι δεν έχουν ανακτήσει τα δεδομένα τους όταν έρχονται για επισκευή.
"Το μεγαλύτερο λάθος είναι το πόσο απροετοίμαστο είναι το ευρύ κοινό για την αποταμίευση των πληροφοριών τους", δήλωσε ένας τωρινός υπάλληλος. "Πολλοί άνθρωποι, εκτελούν ολόκληρη την επιχείρησή τους από τα τηλέφωνα και τους υπολογιστές τους ... Αν αυτή είναι όλη σου η ζωή, πώς δεν το σώζεις αλλού;"
Ξεχνούν τους κωδικούς τους
Βοηθώντας τους πελάτες να επαναφέρουν τον κωδικό τους iCloud, δυσκολεύουν την κατάσταση αφού ξεχνούν τον κωδικό του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δήλωσε ο Ryan.
Μερικές φορές οι πελάτες ζητούν από το προσωπικό της Apple να τους βοηθήσει με τον κωδικό πρόσβασης Gmail ή Facebook.
Παρόλο που δεν είναι μέρος της δουλειάς τους, οι εργαζόμενοι της Apple Store προσπαθούν να βοηθήσουν σε αυτή την κατάσταση ούτως ή άλλως, σύμφωνα με τον Ryan.
Δεν έχουν φορτίσει την μπαταρία πριν φέρουν τη συσκευή για επισκευή
Δεν έχουν φορτίσει την μπαταρία πριν φέρουν τη συσκευή για επισκευή
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να καθυστερούν οι υπάλληλοι να κάνουν την δουλειά του περιμένοντας την συσκευή να φορτίσει.
"Κάθομαι εκεί και όλοι πρέπει να περιμένουμε", είπε ο Ράιαν, υπάλληλος της εταιρείας.
Δεν λένε αλήθεια για το πως καταστράφηκε η συσκευή τους
Όταν οι πελάτες είναι ανέντιμοι για το τι συνέβη με τη συσκευή τους, αυτό δυσκολεύει τους εργαζόμενους να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα.
"Σε τεχνικό επίπεδο, εάν δεν είναι ειλικρινείς μαζί μας, γίνεται δύσκολο", δήλωσε ένας πρώην υπάλληλος.
Ο πρώην υπάλληλος που εργάστηκε στο Apple Store για τέσσερα χρόνια δήλωσε ότι οι πελάτες έρχονται μερικές φορές με θρυμματισμένα τηλέφωνα και λένε δικαιολογίες για το πώς συνέβη το ατύχημα. «Μάλιστα αυτό γίνεται σε εβδομαδιαία βάση», είπε αυτό το άτομο.