Πως θα έδειχνε το Super Mario 64 σε ένα «τούμπανο» PC; (vid)

Πως θα έδειχνε το Super Mario 64 σε ένα «τούμπανο» PC; (vid)
Μοναδικές στιγμές με μια indie προσπάθεια για το δημοφιλές videogame.

Μια ομάδα ανεξάρτητων developers με την ονομασία DarioSamo ξεκίνησε να δουλεύει πάνω στη μεταφορά του θρυλικού Super Mario 64 και πλέον το έφτασαν ένα επίπεδο παραπάνω.

Η ομάδα διαθέτει μια ανεπίσημη και δοκιμαστική έκδοση του παιχνιδιού που εκμεταλλεύεται μια σειρά από νέες τεχνολογίες απεικόνισης και με μια καλή κάρτα γραφικών μπορεί να έρθει αρκετά κοντά στα σύγχρονα games της κατηγορίας.

Το παιχνίδι υποστηρίζει στη νεότερη έκδοσή του και τεχνική Ray Tracing που επηρεάζει τους φωτισμούς, την αντίθεση και τις σκιάσεις, αλλά για να το απολαύσετε χρειάζεστε και το ανάλογο σύστημα.

Δείτε 34 λεπτά δράσης που δημοσιεύτηκαν από τους ίδιους τους δημιουργούς.

 

Το αποτέλεσμα της δουλειάς τους είναι δε τόσο εντυπωσιακό, που η γνωστή ομάδα ανάλυσης Digital Foundry έκατσε και το σύγκρινε με το αρχικό, αναλύοντας τα πάντα σε επίπεδο απεικόνισης. Δείτε περισσότερα στο παρακάτω video.

To Super Mario 64 κυκλοφόρησε το 1996 για το Nintendo 64 και έγραψε ιστορία. Κυκλοφορεί πλέον και για το Nintendo Switch, μέσω της συλλογής Super Mario 3D All-Stars, για την οποία μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.