BMW G 310 GS: Απόδραση, βήμα πρώτο
Όταν η BMW αποφάσισε να δημιουργήσει μια μοτοσικλέτα που θα εισάγει νέους μοτοσικλετιστές στο συναρπαστικό κόσμο των adventure μοντέλων της γκάμας, δεν περιόρισε ούτε τη δημιουργικότητα, ούτε και την τεχνολογία της.
Έτσι το μικρότερο GS δεν αποτελεί απλώς μια προσιτή, ευέλικτη και φιλική στο χρήση μοτοσικλέτα, αλλά μια πρόταση που μπορεί να πραγματώσει τα όνειρα του αναβάτη της για κάθε χρήση. Ξεκινώντας από την πόλη και φτάνοντας στις πιο απόκρημνες διαδρομές.
Για το 2021 το BMW G 310 GS έχει αναβαθμιστεί σημαντικά, τόσο μηχανολογικά όσο και αισθητικά. Ο κινητήρας των 313 κ.εκ. πληροί πλέον τις προδιαγραφές Euro 5 και διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι. Στον εξοπλισμό του ξεχωρίζει η προσθήκη μονόδρομου συμπλέκτη (anti-hopping), ενώ όλα τα φώτα, εμπρός πίσω και φλας, είναι τεχνολογίας LED. Ιδιαίτερα σημαντική είναι και η προσθήκη νέων ρυθμιζόμενων μανετών για τον συμπλέκτη και το μπροστινό φρένο.
Παράλληλα, το μοντέλο του 2021 έρχεται σε νέους χρωματικούς συνδυασμούς, μεταξύ αυτών στο μαύρο και κίτρινο επετειακό “40 Years GS” και την εκδοχή Rallye που ξεχωρίζει από το κόκκινο πλαίσιο.
Ο ιδιαίτερα προηγμένος κινητήρας του μοντέλου, με τη χαρακτηριστική «ανάποδη» κλίση και τοποθέτηση με την εισαγωγή στο εμπρός μέρος και την εξαγωγή στο πίσω, αποδίδει 34 ίππους ισχύος και 28 Nm ροπής, με αποτέλεσμα να προσδίδει ιδιαίτερο σφρίγος στην κίνηση των μόλις 175 κιλών της BMW G 310 GS.Η μέγιστη ταχύτητα των 143 χλμ./ώρα δίνει τη δυνατότητα για άκοπες εξορμήσεις εκτός πόλης.
Οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων με το μονό πίσω αμορτισέρ, που διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και πιρούνι με ανεστραμμένα καλάμια διαμέτρου 41 χιλ., εξασφαλίζουν ιδανική άνεση στην πόλη, σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες και φυσικά τη δυνατότητα διάσχισης οποιουδήποτε δρόμου, ασχέτως κατάστασης. Το πίσω ψαλίδι αλουμινίου μειώνει το μη αναρτώμενο βάρος και δείχνει την προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια κατασκευής του μοντέλου.
Τα φρένα, με δίσκο 300 χιλ, εμπρός και 240 χιλ. πίσω, διαθέτουν δαγκάνες τεσσάρων και ενός εμβόλου αντίστοιχα, ενώ υποστηρίζονται από σύστημα ABS. Εξασφαλίζουν έτσι την ελάχιστη δυνατή απόσταση πέδησης σε όλες τις συνθήκες.
Το μοντέλο διατηρεί τον πολύ πλούσιο βασικό του εξοπλισμό, στον οποίο εκτός των στοιχείων που ήδη αναφέρθηκαν, περιλαμβάνεται ένα ιδιαίτερα ευανάγνωστο και πλήρες ψηφιακό καντράν και μια στιβαρή σχάρα μεταφοράς αποσκευών. Στο προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει διαθέσιμη μια μεγάλη γκάμα στοιχείων, που βοηθούν τον αναβάτη να δημιουργήσει τη BMW G 310 GS που καλύπτει ιδανικά τις ανάγκες του.
Με κόστος 6.250 ευρώ, η ανανεωμένη BMW G 310 GS μπορεί να αποτελέσει το ιδανικό μέσο αστικής μετακίνησης, αλλά και ένα αντίδοτο στη ρουτίνα και την βαρετή επανάληψη της καθημερινότητας. Μπορεί παράλληλα να αποκτηθεί πολύ εύκολα με χαμηλή μηνιαία δόση χάρη στο πρόγραμμα χρηματοδότησης 3asy Ride, με ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 4,9%, πλέον εισφοράς 0,6% Ν. 128/75.