Ducati Multistrada V2: Ενέργεια που απολαμβάνεις
Η επιβλητική παρουσία της καινούριας Ducati Multistrada V4 επισκίασε τα πάντα την προηγούμενη χρονιά στην ιταλική φίρμα. Μπορεί όλα τα φώτα να έπεσαν πάνω στο κορυφαίο adventure μοντέλο, ωστόσο η Ducati είχε ακόμα έναν άσσο στο μανίκι της για το 2022. Κάτω λοιπόν από τα λαμπερά φώτα της εντυπωσιακής Multistrada V4 έκανε την εμφάνισή της η νέα Multistrada V2 που ήρθε για να καλύψει εκείνο το κοινό που θέλει μια πιο εύκολα προσβάσιμη, πιο προσιτή και πιο φιλική εκδοχή της οικογένειας των Multistrada.
Η Ducati επέλεξε να διατηρήσει τη χαρακτηριστική σχεδιαστική αισθητική της οικογένειας Multistrada με αποτέλεσμα από όπου και αν περάσει η μοτοσικλέτα να μην υπάρχει ούτε ένας που να την μπερδέψει με κάτι άλλο. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός είναι επιθετικά και συνδυάζονται με την - σήμα κατατεθέν πλέον - ψηλή μάσκα η οποία παίζει παράλληλα και το ρόλο της εισαγωγής αέρα προς τον κινητήρα. Η πιο χαμηλή σέλα δημιουργεί μια ομαλή μετάβαση στο πίσω μέρος το οποίο επίσης διαθέτει φωτιστικό σώμα LED με έναν πιο σπορ χαρακτήρα. Νέα είναι και τα γραφικά στα πλαϊνά πλαστικά που ξεκαθαρίζουν πως εδώ έχουμε να κάνουμε με τη V2. Οι Ιταλοί σχεδιαστές για μια ακόμα φορά έδωσαν μαθήματα πολυτέλειας, φινέτσας και σπορ αισθητικής.
Ισχύς για κάθε απόδραση
Ο κινητήρας της Multistrada V2 είναι ο γνωστός δικύλινδρος L2 Testastretta 11 των 937 κ.εκ. ο οποίος χρησιμοποιεί δεσμοδρομικό σύστημα στις βαλβίδες. Η απόδοσή του είναι 113 ίπποι στις 9.000 σ.α.λ. και 94 Nm ροπή στις 6.750 σ.α.λ. έχοντας ένα σύγχρονο σύστημα ψεκασμού με ηλεκτρονικό γκάζι το οποίο προσφέρει τέσσερις επιλογές οδήγησης (Touring, Sport, Urban και Enduro). Όλα τα συστήματα συνεργάζονται με σύστημα αισθητήρων IMU έξι αξόνων της Bosch το οποίο ελέγχει το ABS στροφής και το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης το οποίο ρυθμίζεται σε 8 βαθμίδες. Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο είναι ελαφρύτερο κατεβάζοντας το βάρος κατά 2 κιλά. Εκεί που το μηχανικό σύνολο της Ducati διαπρέπει είναι η γραμμική και ανάλαφρη λειτουργία του η οποία χαρίζει πολύ δυναμικές επιδόσεις, αλλά και φιλικότητα στην καθημερινή χρήση.
Το πλαίσιο της Multistrada V2 είναι ατσάλινο χωροδικτυωμα το οποίο συνεργάζεται με πολύ ποιοτικές αναρτήσεις. Στο εμπρός μέρος έχουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 48mm της Sachs με διαδρομή 170mm και πίσω έχουμε ένα μονό αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης. Στην έκδοση S του μοντέλου η Ducati έχει φροντίσει να εξοπλίσει το μοντέλο με ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της Sachs τις οποίες ονομάζει Skyhook EVO και προσαρμόζουν αυτόματα τη λειτουργία των αναρτήσεων ανάλογα με τις συνθήκες. Τα φρένα είναι της Brembo με δύο δίσκους εμπρός 320mm και τετραπίστονες δαγκάνες M4-32, ενώ πίσω έχουμε έναν δίσκο 265mm. Το σύστημα συνεργάζεται με ρυθμιζόμενο ABS στροφής για μέγιστη ασφάλεια και στις στροφές. Η Ducati Multistrada V2 είναι φτιαγμένη για κίνηση σε μεγάλο εύρος τερέν και οι μηχανικοί της Ducati έχουν πετύχει να ταιριάξουν την άνεση μιας ψηλής μοτοσικλέτας με το σπορ DNA της ιταλικής μάρκας.
Πολύ δυνατή είναι αυτή η Ducati και στο κομμάτι του εξοπλισμού καθώς διαθέτει LED φωτιστικά σώματα, LCD οθόνη πληροφοριών με σύστημα συνδεσιμότητας Ducati Multimedia System, σύστημα ειδοποίησης σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος (Ducati Brake Light), σύστημα εύκολης εκκίνησης στην ανηφόρα και άνετη σέλα στα 830mm. Στην έκδοση S η μοτοσικλέτα συνοδεύεται από οθόνη TFT 5 ιντσών, ηλεκτρονικές αναρτήσεις, σύστημα χαμηλής σέλας με χαμήλωμα των ηλεκτρονικών αναρτήσεων και σύστημα φώτων στροφής.
Ακόμα ένα δυνατό σημείο της νέας Multistrada είναι το βάρος, το οποίο έχει μειωθεί σημαντικά σε σχέση με την 950. Η μοτοσικλέτα με τη βοήθεια των νέων τροχών (19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω), του κινητήρα, των φρένων και άλλων στοιχείων, έχει καταφέρει να μειώσει το βάρος της κατά 5 κιλά. Αυτό σημαίνει ότι ζυγίζει 199 κιλά στεγνό (202 κιλά το S).
Τη νέα Ducati Multistrada V2 μπορείτε να τη βρείτε στο δίκτυο συνεργατών της Ducati στην τιμή των 15.800 ευρώ και 18.700 ευρώ για την έκδοση S. Η Multistrada V2, όπως και όλα τα μοντέλα Ducati, διαθέτει 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων, ώστε ο κάτοχός μιας Ducati, να νιώθει ακόμη μεγαλύτερη σιγουριά και να απολαμβάνει ξέγνοιαστος την οδήγηση της μοτοσικλέτας του.