Mέλλον γεμάτο ενέργεια και καινοτομία

Mέλλον γεμάτο ενέργεια και καινοτομία

Renault Megane E-TECH Electric

Το Megane, ένα από τα πλέον σημαντικά μοντέλα της Renault τις τελευταίες δεκαετίες, αναλαμβάνει να συμβολίσει τη νέα εποχή της γαλλικής μάρκας. Από ένα hatchbach με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, μεταμορφώθηκε σε ηλεκτρικό crossover. Το Renault Megane E-Tech, βασίζεται στην αποκλειστική για ηλεκτρικά μοντέλα πλατφόρμα CMF-EV της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi.

Το δεύτερης γενιάς σύστημα ηλεκτροκίνησης της Renault κάνει το ντεμπούτο του στο Renault Mégane E-TECH και ανοίγει το δρόμο για τον πλήρη εξηλεκτρισμό στη γκάμα της γαλλικής εταιρείας.

Renault Megane E-TECH

Το ολοκαίνουριο πλαίσιο CMF-EV που έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί ειδικά για τα ηλεκτρικά μοντέλα μπαταρίας του ομίλου Renault και φιλοξενεί ένα συμπαγές αμάξωμα μόλις 4,21 μέτρων. Ταυτόχρονα, το μεγάλο μεταξόνιο των 2,7 μέτρων έχει μεταφέρει τους τροχούς στα ακρότατα όρια του αμαξώματος, με μεγάλο όφελος για την άνεση και την ευρυχωρία στην καμπίνα.

Renault Megane E-TECH

Οι αναλογίες του νέου Renault Mégane E-TECH είναι πολύ ισορροπημένες και δυναμικές, με χαρακτηριστικά SUV, που δείχνουν μια φρέσκια και σύγχρονη αισθητική προσέγγιση. Οι τροχοί με διάμετρο 20 ιντσών, συμπληρώνουν την ένταση της σχεδίασης και εξασφαλίζουν το μεγάλο αποτύπωμα του αυτοκινήτου στο δρόμο.

Είκοσι τέσσερα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, ένα εντυπωσιακό σύνολο οθονών 12,3 και 12,0 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων, μια νέας τεχνολογίας μπαταρία μειωμένου ύψους και πολλά ακόμα καινοτόμα στοιχεία τοποθετούνται για πρώτη φορά σε μοντέλο της γαλλικής μάρκας.

Renault Megane E-TECH

Οι μπαταρίες του Renault Mégane E-TECH είναι 40% λιγότερο ογκώδεις από αυτές του ZOE για ίδια ενεργειακή πυκνότητα, ενώ το βάρος όλης της συστοιχίας δεν ξεπερνά τα 395 κιλά. Ο κινητήρας επίσης είναι νέας τεχνολογίας, 10% πιο ελαφρύς από τον αντίστοιχο του ΖΟΕ, ενώ χρησιμοποιεί λιγότερες σπάνιες γαίες.

Renault Megane E-TECH

Το Renault Mégane E-TECH θα προσφέρεται με δύο διαφορετικές εκδόσεις μπαταρίας, 40 και 60 kWh, καθώς και σε δύο επίπεδα ισχύος, με 130 και 218 ίππους. Και στις δύο περιπτώσεις η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς.

Renault Megane E-TECH

Ταυτόχρονα, το κέντρο βάρους βρίσκεται περίπου 9 εκατοστά πιο χαμηλά από τα αντίστοιχου μεγέθους μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με αποτέλεσμα κορυφαία αίσθηση οδήγησης και οδική συμπεριφορά.

Renault Megane E-TECH

Αναφορικά με τη φόρτιση, θα διατίθενται εκδόσεις με εσωτερικό φορτιστή AC στα 7 ή 22 kW, ενώ η αυτονομία θα είναι 300 και 470 χιλιόμετρα με τις μπαταρίες των 40 και 60 kWh αντίστοιχα.

Renault Megane E-TECH

Η άφιξη του Megane E-Tech στην Ελλάδα αναμένεται το καλοκαίρι του 2022, ενώ οι τιμές του θα ανακοινωθούν λίγο νωρίτερα εντός του έτους.

image

Renault Austral

Το ολοκαίνουργιο Austral αντικαθιστά στην γκάμα της Renault το Kadjar και σηματοδοτεί το ορόσημο στην επίθεση του C-segment που ξεκίνησε με το Megane E-TECH electric. Μια «Nouvelle Vague» που στοχεύει να μετατρέψει τη μάρκα σε σημείο αναφοράς στην κατηγορία.

Το gMotion είχε την ευκαιρία να δει το νέο Austral από κοντά στο Παρίσι, «χτισμένο» πάνω στη νέα πλατφόρμα CMF-CD της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi. Οι σχεδιαστές θέλησαν να του δώσουν ένα καθαρό SUV σχήμα, με μυώδες αμάξωμα, μεγάλους τροχούς και σχετικά μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Το τελικό αποτέλεσμα τους δικαιώνει, καθώς είδαμε ένα αυτοκίνητο με ωραίες αναλογίες και σχεδιαστικά στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει.

Renault Austral

Το μήκος είναι 4,51 μ., το πλάτος είναι 1,83 μ. και το ύψος φτάνει στα 1,62 μ., ενώ το μεταξόνιο είναι 2,67 μ. Η πρώτη εικόνα είναι εκείνη της ευρυχωρίας και επιβεβαιώνεται απόλυτα. Μέσα στο εσωτερικό πέντε ενήλικες θα βρουν πολύ χώρο, ενώ αυτός για τις αποσκευές έχει όγκο 500 λίτρα (430 στις Ε-Tech υβριδικές εκδόσεις). Πολύ σημαντική λεπτομέρεια, που αυξάνει κατά πολύ την πρακτικότητα, είναι το συρόμενο πίσω κάθισμα, που μπορεί να μετακινηθεί κατά 16 εκατοστά.

Renault Austral

Στο ταμπλό κυριαρχούν δύο οθόνες με μέγεθος 12,3 ίντσες η κάθε μία, οι οποίες σχηματίζουν μια ενιαία επιφάνεια, που ονομάζεται «OpenR». Οι οθόνες συμπληρώνονται από το 9,3 ιντσών Head Up Display, που προβάλλει μπροστά στα μάτια του οδηγού ταχύτητα οχήματος, ενεργό ADAS, προειδοποίηση ταχύτητας και ενδείξεις πλοήγησης.

Renault Austral

Τα 32 ενεργά συστήματα υποβοήθησης οδηγού (Active Driver Assist - ADAS) στο ολοκαίνουργιο Austral χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες: Οδήγηση, Στάθμευση και Ασφάλεια, περιλαμβάνοντας ό,τι πιο σύγχρονο έχει να προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία. Αντίστοιχα, τα μηχανικά μέρη του Austral βρίσκονται στην αιχμή της εξέλιξης, καθώς εφοδιάζεται με την τελευταία γενιά υβριδικών κινητήρων E-TECH, με απόδοση που φτάνει έως 200 ίππους και δύο βενζινοκινητήρες: έναν 130 ίππων 48V Mild Hybrid Advanced και έναν 140 ίππων και 160 ίππων ήπια υβριδικό 12V.

Renault Austral

Ο ολοκαίνουργιος υβριδικός κινητήρας στο Austral E-TECH συνδυάζει έναν νέο 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων 96 kW βενζίνης με 205 Nm ροπής με έναν ηλεκτροκινητήρα που διαθέτει περισσότερη ισχύ και περισσότερη ροπή (50 kW και 205 Nm), μια μπαταρία ιόντων λιθίου μεγαλύτερης χωρητικότητας (1,7 kWh / 400 V) και ένα κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων (δύο για ηλεκτρική λειτουργία και πέντε για υβριδική λειτουργία). Αυτό το full υβριδικό σύνολο είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις: με συνολική ιπποδύναμη 160 ή 200 ίππων.

Renault Austral

Το νέο Austral θα ενσωματώνει και ένα σύστημα που δεν βρίσκουμε στην κατηγορία του. Πρόκειται για το τρίτης γενιάς σύστημα τετραδιεύθυνσης που ονομάζεται 4Control και εξασφαλίζει μοναδική ευελιξία αλλά και σπάνια σταθερότητα. Όταν το Renault Austral είναι διαθέσιμο, στις αρχές του 2023, θα έχουμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε και πάλι ότι ο σχεδιασμός και οι δυνατότητές του είναι τέτοια, που επιβεβαιώνουν τη φιλοδοξία της Renault να έχει από έναν πρωταγωνιστή σε κάθε κατηγορία.