Benelli RCX 185: Σούπερ παπί «Italian Style»
Για πολλά χρόνια στον κόσμο των δίκυκλων στην Ελλάδα κυριαρχούσε η κατηγορία των underbones ή πιο γνωστά σε όλους παπιά. Η έλευση όμως των πρακτικών και προσιτών scooter έφερε μια σοβαρή αλλαγή στις συνήθειες των αναβατών στη χώρα μας και πλέον η «Βασιλεία του Παπιού» έχει εκθρονιστεί και έχει δώσει τη θέση του στη «Βασιλεία των scooters».
Αυτή η μεγάλη στροφή φυσικά και προβλημάτισε τους κατασκευαστές οι οποίοι είχαν επαναπαυθεί στις δάφνες των επιτυχιών τους. Αναγκάστηκαν λοιπόν να επανεξετάσουν τον τρόπο προσέγγισης στην κατηγορία των underbone και να βρουν νέους τρόπους να επαναφέρουν στην κορυφή την κατηγορία. Το αποτέλεσμα ήταν να δούμε στην αγορά εκπληκτικά νέα μοντέλα παπιών τα οποία ξέφυγαν από την κλασική πρακτική της κατηγορίας δίνοντας μια πιο σπορ και πιο δυναμική απάντηση στην κυριαρχία των scooter.
Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά δείγματα αυτής της ανάτασης της κατηγορίας είναι το νέο Benelli RCX 185. Το κορυφαίο ιταλικό παπί έκανε την εμφάνισή του στις αρχές του 2023 και δεν άργησε να κερδίσει τη μάχη των εντυπώσεων από τον σχεδιασμό του και μόνο. Το RCX 185 είναι ένα παπί επιδόσεων και πάνω σε αυτό το χαρακτηριστικό χτίστηκε η μορφή του.
Η επιθετική μάσκα εμπρός με τα ενσωματωμένα DRL φώτα ημέρας, η λεπτή ουρά στο πίσω μέρος, τα αεροδυναμικά φτερά στα πλευρικά και οι χυτές αλουμινένιες ζάντες είναι μερικά από τα ελκυστικά στοιχεία της μοτοσικλέτας, συνοδευόμενα μάλιστα από εξαιρετική ποιότητα βαφής και φινιρίσματος.
Δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς ότι ο κινητήρας του Benelli RCX 185 είναι στο επίκεντρο αυτής της μοτοσικλέτας. Το μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο σύνολο των 174 κ.εκ. αποδίδει 18 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 15,2 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. χαρίζοντας δυνατές επιταχύνσεις και τελική ταχύτητα της τάξης των 120 Km/h στο παπί.
Για τις εκρηκτικές επιδόσεις ευθύνεται κυρίως ο ποιοτικός ψεκασμός ο οποίος επιπλέον προσφέρει ομαλή και γραμμική λειτουργία, ενώ η κατανάλωση ανταποκρίνεται στην κατηγορία καθώς μένει κάτω από τα 2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6τάχυτο μηχανικό με συμπλέκτη υγρού τύπου, όπως μια κανονική μεγάλου κυβισμού μοτοσικλέτα.
Η Benelli δεν έχει μείνει όμως μόνο στον κινητήρα θέλοντας να προσφέρει στον αναβάτη του RCX 185 μια δυναμική εμπειρία οδήγησης. Το ιταλικό παπί λοιπόν είναι εξοπλισμένο με ένα ενισχυμένο και άκαμπτο ατσάλινο πλαίσιο το οποίο συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ πίσω με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης. Οι τροχοί είναι χυτοί 17 ιντσών και τα φρένα αποτελούνται από έναν κυματιστό δίσκο 240mm εμπρός και έναν δίσκο 220mm πίσω με ενσωματωμένο σύστημα ABS.
Ο συνδυασμός των ποιοτικών εξαρτημάτων με το χαμηλό βάρος των 126 κιλών (χωρίς υγρά) δημιουργούν ένα πολύ διασκεδαστικό, ασφαλές και στιβαρό δίκυκλο. Το RCX 185 ξεφεύγει από τα στενά όρια του παπιού και προσφέρει οδηγική συμπεριφορά μεγάλης μοτοσικλέτας με συστήματα που λειτουργούν ποιοτικά και αποτελεσματικά.
Την ποιοτική προσέγγιση της Benelli στο νέο της παπί συμπληρώνει ο εξοπλισμός της μοτοσικλέτας. Στο νέο RCX 185 βρίσκουμε LED φωτιστικά σώματα με DRL φώτα ημέρας και ενσωματωμένα φλας, ψηφιακή οθόνη πληροφοριών πολλαπλών ενδείξεων, ρεζερβουάρ 4,8 λίτρων, τρεις διαφορετικούς χρωματισμούς (λευκό, μαύρο και γκρι ανθρακί) και USB θύρα φόρτισης. Το νέο Benelli RCX 185 μπορείτε να το βρείτε στο δίκτυο συνεργατών της Motoway στην τιμή των 2.985 ευρώ.