Από το Γουδή του 2004 σε αυτό του 2017

Από το Γουδή του 2004 σε αυτό του 2017

Νίκος Ρόλλας
Από το Γουδή του 2004 σε αυτό του 2017

bet365

Το Gazzetta.gr καταγράφει τα θετικά του σχεδίου για το Γουδή, τα εμπόδια που ενδεχομένως να συναντήσει η υλοποίησή του και τον απαράβατο όρο που θα πρέπει να θέσουν οι «πράσινοι».

Και ξαφνικά την Πέμπτη το πρωί, έγινε γνωστή η πρόθεση της Κυβέρνησης να επιστρέψει ο Παναθηναϊκός στο πλάνο για γήπεδο στο Γουδή. Ένα project που υπήρχε το 2004, συνάντησε πολλά εμπόδια και εν τέλει εγκαταλήφθηκε. Το αν τώρα, 13 χρόνια μετά, θα υπάρξει βούληση να ξεπεραστούν οι αντιδράσεις και οι «πράσινοι» να αποκτήσουν ένα σπίτι αντάξιο της ιστορίας τους, είναι κάτι που θα το δούμε στο μέλλον...

Το σίγουρο είναι πως ότι και αν γίνει, οι άνθρωποι του «τριφυλλιού», από κοινού Ερασιτέχνης και ΠΑΕ δηλαδή, θα πρέπει να διασφαλίσουν την ύπαρξη της Λεωφόρου. Να μην δεχθούν να γκρέμισμά της, αν πρώτα δεν έχουν εξασφαλίσει την ανέγερση του νέου γήπεδου, γιατί στην Ελλάδα ζούμε και όλα μπορούν να αλλάξουν, όχι από μέρα σε μέρα, αλλά από ώρα σε ώρα. Εδώ στον Βοτανικό μέχρι και οι μπουλντόζες είχαν κάνει την εμφάνισή τους και τελικά το έργο έμεινε... μακέτο. Καταστάσεις σαν και της ΑΕΚ που είναι ξεσπιτωμένη εδώ και πόσα χρόνια χάρη στην απόφαση Γρανίτσα να κατεδαφίσει το Νίκος Γκούμας, δεν αντέχει ο σύλλογος στην περίοδο που διανύει...

Από εκεί και πέρα όμως, το Γουδί σίγουρα δεν είναι Λεωφόρος, αλλά από την άλλη δεν είναι και Ελαιώνας, καθώς υπάρχουν ουκ ολίγα θετικά στοιχεία...

1. Ο χώρος ο οποίος προορίζεται για την κατασκευή του νέου γηπέδου, είναι σε μία περιοχή Παναθηναϊκοκρατούμενο από όλες τις πλευρές.

2. Η έκταση του χώρου, είναι τέτοια που μπορεί να φιλοξενήσει γήπεδο άνω των 30.000 θέσεων, σε αντίθεση με την Λεωφόρο που σύμφωνα με το πλάνο της ανακαίνισης ίσα ίσα που θα έφτανε τις 18-19.000.

3. Η πρόσβαση σε αυτή θα είναι το ίδιο εύκολη, με την Λεωφόρο, καθώς και εκεί υπάρχει σταθμός Μετρό.

4. Το πάρκινγκ θα είναι ασφαλώς πιο εύκολο για όσους πηγαίνουν να δουν τους αγώνες του «τριφυλλιού».

5. Θα μπορέσουν να δημιουργηθούν εγκαταστάσεις και για τα τμήματα του Ερασιτέχνη.

6. Θα μπορέσουν να υπάρξουν χώροι εμπορικής εκμετάλλευσης. Όχι βέβαια σαν τον Βοτανικό, αλλά σίγουρα περισσότεροι από την Λεωφόρο.

Φυσικά, όπως κάθε μεγάλο έργο στην Ελλάδα, και εδώ πιθανότατα θα υπάρξουν αντιδράσεις, ειδικά με την πολιτική κατάσταση που υπάρχει στην χώρα.

1. Η προτεινόμενη χωροθέτηση είναι πίσω από στρατιωτικά νοσοκομεία και δίπλα σε στρατιωτικές εγκαταστάσεις.

2. Το 2004 οι γύρω Δήμοι Ζωγράφου, Βύρωνα και Παπάγου ήταν αντίθετοι με το σχέδιο αυτό. Για να δούμε τώρα την αντίδρασή τους...

3. Η εξεύρεση των οικονομικών πόρων για ένα τέτοιο project.

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

 

SUPERLEAGUE Τελευταία Νέα