Honda Civic Type R, ο κατακτητής του Ring (vid & pics)
Η ιστορική γερμανική πίστα των 20,8 χιλιομέτρων στο Νίρμπουργκρινγκ αποκαλείται «πράσινη κόλαση» διότι εκθέτει ανεπανόρθωτα κάθε αυτοκίνητο ή οδηγό, που δεν έχει στο γονίδιό του τη σπορ οδήγηση και κορυφαίες ικανότητες. Δεν αποτελεί τυχαία την ύστατη δοκιμασία κάθε νέου σπορ ή υψηλών επιδόσεων μοντέλου, με τους κατασκευαστές να ερίζουν για τον ταχύτερο χρόνο γύρου.
Τα τελευταία χρόνια κάθε Honda Civic Type R έχει καταφέρει να αποτελεί το πρότυπο στην κατηγορία των ταχύτερων πεντάθυρων συμπαγών αυτοκινήτων. Έτσι και η νέα του γενιά θέτει νέα δεδομένα στις επιδόσεις της κατηγορίας και ταυτόχρονα κατεβάζει το ρεκόρ γύρου που για λίγο διάστημα είχε περάσει στην VW και στο Golf, στο απρόσιτο ακόμα και για αμιγή σπορ αυτοκίνητα 7: 43.8.
Γρήγορο Στοίχημα στις Καλύτερες Αποδόσεις, Άμεσες Αναλήψεις (21+)!
Στη δέκατη πλέον γενιά του το νέο Honda Civic και 25 χρόνια μετά την πρώτη έκδοση Type R, δημιουργήθηκε το πιο ικανό και ώριμο «καυτό hatchback». Η μέγιστη ισχύς από τον βελτιωμένο και πιο πολιτισμένο κινητήρα 2.0-litre VTEC TURBO είναι 320 ίπποι στις 6.500 σ.α.λ., και η μέγιστη ροπή 400Nm από τις 2.500 σ.α.λ. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 5,7 δεύτερα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 272 χλμ./ώρα, που σημαίνει ότι είναι το πιο γρήγορο, και με την καλύτερη επιτάχυνση μοντέλο στην κατηγορία του.
Το προηγμένο σύστημα εμπρός ανάρτησης με γόνατα διπλού άξονα - Dual-Axis Strut- μειώνει τη ροπή διεύθυνσης κατά την επιτάχυνση, βελτιώνει το στρίψιμο στο όριο και την αίσθηση του τιμονιού. Η νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων του Type R βελτιώνει την πρόσφυση στις στροφές και την ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες, ενώ τα ηλεκτρικά ελεγχόμενα αμορτισέρ μεταβάλλουν το βαθμό απόσβεσης ανάλογα με τις συνθήκες.
Το νέο Type R διαθέτει ένα ακόμα πρόγραμμα οδήγησης σε σχέση με το παρελθόν, το ‘Comfort’, που προστέθηκε στο στάνταρ ‘Sport’ και στο ‘+R’ mode που προορίζεται για την αγωνιστική πίστα. Όλα προσαρμόζουν την ενδοτικότητα της ανάρτησης, τη λειτουργία του συστήματος διεύθυνσης και την απόκριση του γκαζιού, ανάλογα με τις απαιτήσεις (on demand). Συγκριτικά με το προηγούμενο Type R, η σημαντικότερη διαφορά μεταξύ κάθε προγράμματος προσφέρει τώρα βελτιωμένη προσαρμογή σε μεγαλύτερη ποικιλία οδικών συνθηκών.
Το νέο Honda Civic Type R θα ξεκινήσει να παράγεται στη Μεγάλη Βρετανία μέσα στο καλοκαίρι και από το φθινόπωρο θα αρχίσει να φτάνει σταδιακά στις ευρωπαϊκές αγορές.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!