Χιλιάρι το VW Golf

Downsizing για το VW Golf όχι σε διαστάσεις, φυσικά, αλλά σε κινητήρα. Στη γκάμα του δημοφιλούς γερμανικού μικρού – μεσαίου προστίθεται το τρικύλινδρο σύνολο των 999 κ.εκ. με τον κωδικό ΕΑ211, το οποίο αποδίδει 115 ίππους ισχύος και 200 Nm ροπής. Στόχος, φυσικά, είναι ο ανταγωνισμός των Ford, Opel και Renault, οι οποίες έχουν ήδη κινητήρες βενζίνης του λίτρου στη γκάμα τους.
Με το νέο τρικύλινδρο turbo το Golf επιτυγχάνει εξαιρετικά νούμερα τόσο σε κατανάλωση και ρύπους, όσο και σε επιδόσεις. Υπό την ονομασία BlueMotion το μοντέλο με το νέο κινητήρα καταναλώνει κατά μέσο όρο 4,3 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 99γρ./χλμ. Χάρη στην εξαιρετική αεροδυναμική του αμαξώματος και την υψηλή ροπή του κινητήρα, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 204 χιλιόμετρα, ένα πραγματικό επίτευγμα για ένα τόσο μικρό κινητήρα, ενώ εξαιρετικές είναι και οι τιμές επιτάχυνσης με 9,3 δλ. για το 0-100.
Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται τόσο με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων όσο και με αυτόματο 7 σχέσεων DSG, ενώ η τοποθέτησή του προβλέπεται τόσο στο Golf Estate όσο και στο Sportsvan. Αυτή η έκδοση θα είναι η πιο προσιτή της σειράς BlueMotion με τις τιμές στη Γερμανία να ξεκινούν από τα 20.500€ περίπου. Στην Ελλάδα υπολογίστε κάτι λιγότερο και άμεση διαθεσιμότητα μέσα στο καλοκαίρι.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!