Η «αυτο-σικλέτα» της Honda

Το νέο δημιούργημα της Honda θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και ουσιαστικά είναι ένα ανοιχτό μονοθέσιο όχημα με προδιαγραφές πίστας. Νικητής του παγκόσμιου διαγωνισμού σχεδίασης που οργάνωσε η Honda ανάμεσα στα 16 παγκόσμια στούντιο σχεδίασης, το Project 2&4 αντιπροσωπεύει την προσπάθεια της εταιρίας να εμπνεύσει και να ανταμείψει τη δημιουργική σκέψη. Ενσαρκώνοντας τη φιλοσοφία 'δημιουργικής κατασκευαστικής ποιότητας' (‘creative craftsmanship’) της Honda, το Project 2&4 σχεδιάστηκε από το κέντρο έρευνας και εξέλιξης μοτοσικλετών της εταιρίας στην Asaka (Τόκιο). Είναι αποτέλεσμα της συνεχούς προσπάθειας της εταιρίας να προσφέρει μία πιο συναρπαστική εμπειρία. Η δομή χωρίς καμπίνα του Project 2&4 δημιουργεί ένα «τρισδιάστατο οδηγικό περιβάλλον» που παρέχει την ελευθερία μιας μοτοσικλέτας και την αίσθηση οδήγησης ενός αυτοκινήτου. Ο κινητήρας του πρωτότυπου προέρχεται από την αγωνιστική μοτοσικλέτα RC213V των MotoGP με ρύθμιση για χρήση δρόμου, γεγονός που μας επιτρέπει να αναμένουμε μια απόδοση της τάξης των 215 ίππων που αποδίδει ο κινητήρας για χρήση δρόμου στη replica RC213 V-S των 180.000€ που παρουσίασε η Honda στις αρχές του καλοκαιριού. Δυστυχώς η Honda δεν έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες λεπτομέρειες, παρά μόνο μια πολύ μικρή εικόνα – κάτοψη της δεξιάς πλευρά του αμαξώματος. Γι’ αυτό άλλωστε βασιζόμαστε στην φαντασία των σκιτσογράφων του βρετανικού Autocar για την αναπαράσταση του «Project 2+4».
Image Credit: Autocar
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!