Νέο ρεκόρ συνδρομητών για το Netflix: Έπιασε τα 139 εκατομμύρια
Ειδικότερα και σύμφωνα με τα αποτελέσματα που παρουσίασε χθες η εταιρεία τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα 133,9 εκατ. δολάρια, ή 30 σεντς ανά μετοχή, με τις πωλήσεις να ανέρχονται στα 4,19 δισ. δολάρια. Την ίδια περίοδο πέρυσι, η εταιρεία είχε εμφανίσει κέρδη-ρεκόρ 41 σεντς ανά μετοχή και πωλήσεις 3,29 δισ. δολάρια. Αναλυτές, σε δημοσκόπηση της FactSet, είχαν διαμορφώσει εκτιμήσεις για κέρδη 24 σεντς ανά μετοχή και πωλήσεις 4,21 δισ. δολάρια ενώ η ίδια η Netflix περίμενε κέρδη 23 σεντς και 4,2 δισ. δολάρια πωλήσεις.
Το τελευταίο τρίμηνο του έτους η Netflix προσέθεσε 8,8 εκατομμύρια νέους συνδρομητές παγκοσμίως, φτάνοντας τα 139 εκατομμύρια. Από αυτούς το 1,5 εκατομμύριο προέρχεται από τις ΗΠΑ ενώ τα 7,3 εκατ. από τις διεθνείς αγορές που δραστηριοποιείται η εταιρεία.
Η υποχώρηση της μετοχής μαρτυρά, σύμφωνα με το Reuters, ότι οι επενδυτές ανέμεναν κάτι καλύτερο από άποψη εσόδων μετά και την ανακοίνωση της εταιρείας ότι θα προχωρήσει σε αύξηση της τιμής της συνδρομής στις ΗΠΑ, ένδειξη που μαρτυρά συνήθως ισχυρή ζήτηση. Συγκεκριμένα η εταιρεία διευκρίνισε ότι θα προχωρήσει σε αύξηση της συνδρομής κατά 2 δολάρια, ποσό ρεκόρ στην μέχρι τώρα ιστορία της δημοφιλούς συνδρομητικής πλατφόρμας.
Αναλυτές του χώρου μάλιστα προσπαθούν να προβλέψουν το πώς θα μπορούσε μια τέτοια αύξηση να επηρεάσει τον αριθμό των συνδρομητών στο πρώτο τρίμηνο του νέου έτους. Η ίδια η εταιρεία βέβαια εκτιμά ότι θα καταφέρει να προσθέσει περί τα 8,9 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως στην συνδρομητική της βάση, αριθμό υψηλότερο εν συγκρίσει με τις εκτιμήσεις των αναλυτών της Wall Street οι οποίοι υπολογίζουν 8,5 εκατομμύρια.
Κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της η Netflix υπογράμμισε μερικές από τις επιτυχημένες κινηματογραφικές παραγωγές – τα blockbuster της οι οποίες συνέβαλαν στην διεύρυνση της συνδρομητικής της βάσης. Μεταξύ αυτών και το «Bird Box», το οποίο θα απολαύσουν περίπου 80 εκατομμύρια νοικοκυριά τον πρώτο μήνα της κυκλοφορίας του, το «You», ένα ανατριχιαστικό θρίλερ αλλά και η βρετανική εκπομπή «Sex Education», όπου υπολογίζει να φτάσουν στους συνδρομητικούς δέκτες 40 εκατ. νοικοκυριών.
Αναφερθείς στους ανταγωνιστές, ο CEO της Netflix διευκρίνισε ότι δεν είναι η Disney, το HBO ή η Amazon που φοβάται αλλά κατά κύριο λόγο τις νέες τηλεοπτικές φόρμες που γεννιούνται όπως το Fortnite και το Youtube.
Πηγή: insider.gr