Ο Άρης νικήθηκε από τις φοβίες του και τις πλαστογραφίες

Ο Άρης νικήθηκε από τις φοβίες του και τις πλαστογραφίες

Ο Άρης νικήθηκε από τις φοβίες του και τις πλαστογραφίες

bet365

Ο Βασίλης Βλαχόπουλος γράφει για το νέο ρεσιτάλ αυτοκαταστροφής που χαρακτήρισε τον Άρη στην Τούμπα αλλά και τα μόνιμα διαιτητικά φάλτσα που όλως τυχαίως γίνονται εις βάρος του σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Στην πραγματικότητα, ο Αζέρος Αγκάγιεφ δεν έκανε φάλτσο. Κατάπιε μονοκοπανιά τη σφυρίχτρα, μάλλον… άλλαξαν κανάλι και στο VAR γιατί μίλησαν δια της σιωπής τους. Κι αν η παράβαση ήταν ξεκάθαρη (πέναλτι και αποβολή Κουλιεράκη) και τι έγινε; Σάμπως θα ήταν η πρώτη φορά. Αυτό συμβαίνει από την αρχή της χρονιάς. Ο Άρης είναι συνεχώς στη θέση του καταγγέλλοντα και οι άλλοι χαμογελούν πονηρά και απολαμβάνουν τους καρπούς της υποτιθέμενης εξυγίανσης. Πλαστογραφίες σαν αυτή που κατήγγειλε η ΠΑΕ Άρης έγιναν πολλές αλλά μπροστά στο έργο του πιο συναρπαστικού Πρωταθλήματος, οι ένοχοι εμφανίζονται σαν αθώες περιστερές και το μοτό της εποχής είναι… «σφάξε με ν’ αγιάσω». Γιατί στο μυαλό κάποιων υπάρχουν δούλοι και αφέντες. Θα έγραφα για το σύνολο των αμφισβητούμενων σφυριγμάτων που απέναντι στους «4» όλα ήταν κόντρα στον Άρη αλλά εδώ δεν υπάρχει αμφισβήτηση αλλά καθαρή εικόνα, πεντακάθαρο τράβηγμα. Δεν γίνεται να μην το είδε κανείς.

Ο Τόλης Τερζής μίλησε για αλλοίωση αποτελέσματος. Αλλοίωση συνθηκών διεξαγωγής αγώνα σίγουρα υπήρξε. Η σιωπή Αγκάγιεφ και VAR δεν ήταν ο μοναδικός λόγος της ήττας. Ο Άρης εμφανίστηκε φοβικός και αντιδρούσε μόνο όταν ένιωθε την πλάτη του να ακουμπά στον τοίχο. Δεν βγήκε η επιλογή του Μάρβιν Πίρσμαν στο κέντρο της άμυνας καθώς φλέρταρε (… κι έκανε) το λάθος σαν τον καλοντυμένο γαμπρό μέσα στο νυφοπάζαρο. Δεν υπήρχε μεσαία γραμμή στο πρώτο 20λεπτο αλλά για καλή του τύχη ο Ντάντας έκανε το δικό του φάλτσο παράλληλα με τα δύο γυρίσματα που δεν βρήκαν στόχο.

Ο Ματέο Γκαρσία

Ο Άρης ήταν καλός στο διάστημα από το 25’ έως το 45’. Εκεί ναι, θα μπορούσε να είχε τελειώσει το παιχνίδι με τις φάσεις που είχε, το γκολ που σημείωσε και το πέναλτι που δεν του δόθηκε. Πράγματι, εκεί το παιχνίδι παίχθηκε με τους δικούς του κανόνες. Όταν δηλαδή οι αποστάσεις μίκρυναν και οι πάσες του ΠΑΟΚ δεν περνούσαν. Όταν επίσης η τετράδα της άμυνας κοιτούσε προς τα εμπρός και όχι τον Κουέστα λες και το build up ήταν η λύση στον αγωνιστικό γρίφο.

 

Στο 0-1 απαγορεύεται να μπαίνεις έτσι στο γήπεδο

Αναμφίβολα, το script του πρώτου ημιχρόνου ήταν ιδανικό. Γκολ στα τελειώματά του, ανεβασμένη ψυχολογία και παιχνίδι στα μέτρα του. Φαίνεται όμως ότι όσοι ήταν στο χορτάρι είχαν κοντή μνήμη. Ξέχασαν τι είχε προηγηθεί στον αγώνα του πρώτου γύρου των play-offs στο «Κλ. Βικελίδης». Αντί να παίξει ποδόσφαιρο, ο Άρης μπήκε στο δεύτερο ημίχρονο σα να ήθελε να χαροπαλέψει. Καμία συνεργασία, μηδέν κράτημα μπάλας, κλειδωμένος σ’ ένα δωμάτιο πανικού πετούσε τις μπάλες στα πόδια του αντιπάλου. Η άμυνα πελαγοδρομούσε, η μεσαία γραμμή δεν υπήρχε και ο Πίρσμαν έκανε πέναλτι. Η 3η φορά του Ντάντας στην περιοχή του Άρη δεν ήταν συμπτωματική, αποδείχθηκε η πλέον καταστροφική, σηματοδοτεί επίσης τις ευθύνες των παικτών της μεσαίας γραμμής. 2-1… και πάλι ανηφόρα. Την κατάπιε ο Βλάντιμιρ Νταρίντα, η κορυφαία μεταγραφή ελληνικής ομάδας τον μήνα Γενάρη. Βλέποντας αυτόν τον παίκτη, πραγματικά χαίρεσαι το ποδόσφαιρο. Μαζί με τον Τάισον του ΠΑΟΚ απέδειξαν τις διαφορετικές ποδοσφαιρικές καταβολές τους καθώς ο τρόπος εκτέλεσης του Βραζιλιάνου φανερώνει ποδοσφαιρική οξυδέρκεια. Τους έπιασε όλους κοιμώμενους, επωφελήθηκε και από την κόντρα.

Ο Νταρίντα

Ο Τερζής έριξε στο παιχνίδι τον Χουάν Ιτούρμπε επενδύοντας στην ταχύτητά του στο ανοιχτό γήπεδο. Ως απόφαση ήταν σωστή. Δεν θα μπορούσε να φανταστεί την επιπολαιότητα του Παραγουανού από το λάθος του οποίου πήρε ο ΠΑΟΚ κατοχή μπάλας κι έκανε το 3-2 με στήριγμα το κεφάλι του Πίρσμαν. Όταν σε προδίδουν οι αλλαγές του, φαντάσου τι θα κάνουν οι υπόλοιποι. Ο Ιτούρμπε είχε δύο πάσες αλλά επέλεξε το one man show. Αυτό ήταν, είναι και θα είναι το μόνιμο πρόβλημά του.

Το μόνο που απέμενε ήταν η αποβολή του Αμπουμπακάρ Καμαρά. Ο Μαυριτανός δεν έχει καταλάβει ότι τον έχουν πάρει χαμπάρι οι αντίπαλοι και επενδύουν στα τεντωμένα νεύρα του. Πονηρός ο Ντάντας, πιο πονηρός ο Ζίβκοβιτς που του έβαλε το κεφάλι και του την πήρε τη δεύτερη κίτρινη. Αυτή που θα μπορούσε να την είχε πάρει στο αχρείαστο τάκλιν στον Βιεϊρίνια στο πλάγιο άουτ μεταξύ κέντρου και εστίας του ΠΑΟΚ. Το ίδιο είχε κάνει και πέρυσι ο Καμαρά, σε άλλο γήπεδο. Τουλάχιστον τώρα υπάρχει το +7 από τον Βόλο αλλά και πάλι δεν δικαιολογούνται οι αντιδράσεις του. Κάποιος θα πρέπει να του μάθει να φέρεται έξυπνα.

Κλείνοντας, στο 90λεπτο της Τούμπας αποτυπώθηκε όλη η φετινή χρονιά αυτής της ομάδας. Από τις τρομερές αγωνιστικές μεταπτώσεις και τα ατομικά λάθη στους… Αγκάγιεφ, τους Σουηδοιρακινούς και όλους τους τυχάρπαστους που φέρνουν εδώ οι σεναριογράφοι της ελληνικής διαιτησίας. Σε σχέση με το συνονθύλευμα του πρόσφατου παρελθόντος, στα τελευταία παιχνίδια ο Άρης εμφανίζεται βελτιωμένος αλλά χρειάζεται κι άλλους Νταρίντα – όχι ηλικιακά – για να αποκτήσει την αγωνιστική προσωπικότητα που του λείπει.

Χρειάζεται και εξυπνάδα σαν αυτή που δεν δείχνει στα μεγάλα παιχνίδια. Χθες (30/4), πάνω στη διεκδίκηση με τον Μπράντον, ο Φαμπιάνο είχε πρόβλημα τραυματισμού πριν το πρώτο γκολ του ΠΑΟΚ. Δεν μπορούσε να πατήσει το πόδι του. Μια έξυπνη ομάδα, στην πρώτη ευκαιρία, θα πετούσε την μπάλα στην κερκίδα ή θα έκανε ένα φάουλ στη γραμμή του πλαγίου. Ο Βραζιλιάνος θα καθόταν 1-2 λεπτά στο χορτάρι, η κρίση θα περνούσε, πιθανόν να απέφευγε και το γκολ. Κανείς δεν το σκέφτηκε και φυσικά κανείς δεν το έκανε.

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

Βασίλης Βλαχόπουλος
Βασίλης Βλαχόπουλος

Ασχολήθηκε με τη δημοσιογραφία στα τελευταία χρόνια της… λαδόκολλας. Χάριν οικονομίας, το λευκό χαρτί χρησιμοποιούταν σε έκτακτες και ιδιαιτέρως σοβαρές καταστάσεις, ούτως ή άλλως ήταν δυσεύρετο. Πρόλαβε τη διαδικασία αποστολής των φαξ, αλλά και τις πρώτες συσκευές κινητής τηλεφωνίας με τη λαστιχένια κεραία που θύμιζαν στρατιωτικούς ασυρμάτους.

Παρακολουθεί όλες… τις μπάλες, αλλά η αδυναμία του είναι η πορτοκαλί, η σπυριάρα, λόγω της ειδοποιού διαφοράς μεταξύ ποδοσφαίρου και μπάσκετ. Στο μπάσκετ ΠΑΝΤΑ κερδίζει ο καλύτερος. Στο ποδόσφαιρο, μπορεί να κερδίσει ο πιο τυχερός.

ΥΓ: Οσα χρόνια κι αν περάσουν, όσα περιοδικά κι αν πέσουν στα χέρια του, το «Τρίποντο» ήταν, είναι και θα είναι το κορυφαίο forever and ever.