Ο Ολυμπιακός μετά το «κορώνα γράμματα» βρήκε…κυνηγό! Ο MVP κι οι τρεις καλύτεροι

Ο Ολυμπιακός μετά το «κορώνα γράμματα» βρήκε…κυνηγό! Ο MVP κι οι τρεις καλύτεροι

Ο Ολυμπιακός μετά το «κορώνα γράμματα» βρήκε…κυνηγό! Ο MVP κι οι τρεις καλύτεροι

bet365

Ο Κ. Νικολακόπουλος προσεγγίζει μέσα από το blog του στο Gazzetta το χθεσινό παιχνίδι του Ολυμπιακού, προτρέποντας σε σωστή αξιολόγηση του και λήψη αποφάσεων.

Αντί προλόγου: Άραγε πότε θα σταματήσει αυτή η κακή ιδέα που είχε ο Πέδρο Μαρτίνς και συνεχίζει κι ο Μίτσελ, με τον Ρέαμπτσιουκ να μαρκάρει στα κόρνερ ψηλότερους η, ακόμη και ισουψείς αντιπάλους και να γίνονται αυτοί κίνδυνος θάνατος με τις κεφαλιές που του παίρνουν, όπως χθες ο Ντε Μπουκ με την ευκαιρία που έχασε στο 80΄;

Ο Ολυμπιακός έκανε λοιπόν τη δουλειά κι εξασφάλισε σκορ πρόκρισης με το εντυπωσιακό μάλιστα 4-1 επί του Ατρόμητου χθες το βράδυ στο Καραϊσκάκη, σε ένα ματς που μας παρουσίασε δύο εντελώς διαφορετικά 45λεπτα. Στα πρώτα έπρεπε το ματς να είναι διπλό, στα δεύτερα έπρεπε να βλέπαμε κι άλλα γκολ από τους γηπεδούχους.

Στο α΄ ημίχρονο είδαμε έναν Ολυμπιακό αμυντικά «τρεις λαλούν και δύο χορεύουν»! Ίσως χρόνια τόσο κακό στις αντεπιθέσεις του αντίπαλου! Ο Μπιέλ (περισσότερο απ΄ όλους), ο Κασάμι, ο Μαρσέλο κι ο Αγκιμπού έχασαν καμιά 10αριά (!!!) φορές την μπάλα με τρόπο εκνευριστικό κι έδωσαν τη δυνατότητα κόντρα επίθεσης στους φιλοξενούμενους. Στις αντεπιθέσεις η θέση του Μαρσέλο ήταν σχεδόν πάντα άδεια, όλη η ομάδα έμοιαζε πιο αργή από ποτέ κι απέμεναν να σώζουν κυρίως ο Τζολάκης, ο Ρέτσος κι ο Ντόη, με τη βοήθεια μία φορά και του Βρουσάι.

a

 

Η ομάδα του Μίτσελ σε αυτό το διάστημα αφενός μεν δημιουργούσε ευκαιρίες με τον Φορτούνη να αλωνίζει, αλλά τις έχανε (ιδίως με τον χασογκόλη Μπακαμπού) με εξαίρεση το έξυπνο και με σωστά φάλτσα σουτ του Μπιέλ, αφετέρου δε ήταν μπάτε σκύλοι αλέστε πίσω! Η ισοφάριση του Ατρόμητου από εκτέλεση φάουλ (το έκανε ο Αγκιμπού για να καλύψει λάθος του Μαρσέλο) ήταν παράδειγμα αποφυγής τοποθέτησης από τον Κασάμι. Η εντολή του Μίτσελ σε τέτοιες φάσεις είναι όλοι οι αμυνόμενοι να βρίσκονται στην ίδια ευθεία-ε, ο Κασάμι για κάποιο, σίγουρα όχι έξυπνο, λόγο την στιγμή της εκτέλεσης τραβήχτηκε μόνο αυτός ένα μέτρο προς τα πίσω, καλύπτοντας τον σκόρερ, που αλλιώς θα ήταν εκτεθειμένος κι οφσάιντ.

Δείτε τη φωτογραφία.

a

Η κατάσταση διαφοροποιήθηκε άρδην στο β΄ ημίχρονο. Ο Ολυμπιακός έπαψε να παίζει το σύστημα «κορώνα γράμματα», δηλαδή η, βάζω εγώ γκολ η, τρώω εγώ γκολ κι έπαιξε πιο κοντρόλ ποδόσφαιρο. Βοηθήθηκε επιθετικά κι από τον Γκάρι, που χωρίς να είναι σούπερ ήταν τουλάχιστον ένας κανονικός εξτρέμ κι όχι ο πολύ μέτριος Αγκιμπού του α΄ ημιχρόνου. Ο Μίτσελ έστω τώρα πρέπει να καταλάβει ότι ο Αγκιμπού δεν είναι εξτρέμ κι ότι η μόνη θέση στην οποία μπορεί να παίξει, κι όχι δεδομένα με επιτυχία, είναι πίσω από τον φορ η, εναλλακτικά 8άρι. Προσπαθεί από την ώρα που ήρθε να τον αναστήσει και το μόνο που καταφέρνει είναι να τον κάνει αλλαγή στο ημίχρονο, όπως χθες κι όπως και με τον ΠΑΟΚ. Ο Αγκιμπού έχει χάσει και το ηθικό του λόγω της μετριότητας των εμφανίσεων του εδώ κι ένα ολόκληρο χρόνο και εξελίσσεται σε στοίχημα που δεν βγαίνει στον Ισπανό τεχνικό.

a

Ο παίκτης, βεβαίως, που έκανε τη διαφορά στο β΄ μέρος ήταν ο Μαρσέλο, με τις δύο γκολάρες του, με το δεξί και με το αριστερό! Το 2-1 άλλαξε την ψυχολογία του παιχνιδιού και ώθησε τον Ολυμπιακό σε ένα απίστευτο επιθετικό κρεσέντο για ένα 20λεπτο-φωτιά και λάβρα. Κάπως έτσι, μετά το «κορώνα γράμματα» ο Ολυμπιακός μοιάζει να βρήκε έναν κυνηγό, τον Μαρσέλο! Όταν έχεις έναν παίκτη που σου δίνει δύο ασίστ (τις προάλλες στο 3-3 με την Σταντάρ Λιέγης) και σου βάζει δύο γκολ (χθες) αν μη τι άλλο πρέπει να βρεις πώς να τον αξιοποιήσεις.

Ο Βραζιλιάνος ίσως να πρέπει να παίζει ως εσωτερικό χαφ η, έξω αριστερά! Αριστερό μπακ νομίζω όχι, εκτός κι αν ο Μίτσελ είναι έτοιμος να δεχθεί ότι η ομάδα του θα βρίσκεται σε ένα συνεχή κίνδυνο από αριστερά. Θα πρέπει να ξεχωρίσουμε τα δύο κομμάτια του παιχνιδιού του Μαρσέλο, και χθες. Μπροστά ήταν πολύ δημιουργικός, με σέντρες και πάσες, και εκτέλεσε άριστα, εκπληκτικά και τις δύο φορές. Πίσω δεν είχε επιστροφές, έφαγε ντρίμπλες και δύο φορές απέτυχε να διώξει με το κεφάλι σε σέντρες κι έγιναν φάσεις για τον Ατρόμητο. Και πραγματικά δεν ξέρω αν και πώς μπορεί να βελτιωθεί η εικόνα του έμπειρου άσου αμυντικά, αμφιβάλλω πάρα πολύ.

a

Ο Μαρσέλο ήταν σίγουρα ο MVP του Ολυμπιακού, αλλά καλύτεροι παίκτες ήταν σίγουρα άλλοι. Κορυφαίος ο Φορτούνης, που ήταν…κανονικός Φορτούναρος σχεδόν και στα 70 λεπτά που έπαιξε-απολύτως δικαιολογημένα ήταν στον πάγκο ο Χάμες, με τέτοιο Φορτούνη! Καταλύτης ο Εμβιλά, φίλτραρε όλο το παιχνίδι και έδινε συνεχώς μάχες στο κέντρο. Μακράν κορυφαίος αμυντικός ο Ρέτσος, δικαιώνει τον Μίτσελ που τον εμπιστεύεται όλο και περισσότερο. Ο παίκτης του Ολυμπιακού με τη μεγαλύτερη φρεσκάδα.

Αυτό που εγώ περιμένω είναι να γίνει από τον Ολυμπιακό η σωστή ανάλυση κι αξιολόγηση του αγώνα για την λήψη των σωστών αποφάσεων ενόψει της μεταγραφικής περιόδου του Γενάρη. Έγιναν πολύ ωραία πράγματα από την ομάδα, αλλά και πάρα πολλά λάθη. Όταν έχουν ήδη επαναληφθεί και στο α΄μισό της σεζόν, τόσο τα ωραία, όσο και τα λάθη, πρέπει να οδηγήσουν σε αποφάσεις, διοίκηση και τεχνικό επιτελείο.

Άσχετο: ο ορισμός του Μαρτσίνιακ, που είχε τα πολλαπλά διαιτητικά εγκλήματα στο Γουλβς-Ολυμπιακός 1-0, αποδεικνύει περίτρανα ότι η ΦΙΦΑ κι η ΟΥΕΦΑ θέλουν «ταχυδρόμους» κι όχι διαιτητές προς απονομή ποδοσφαιρικής δικαιοσύνης.

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

Κώστας Νικολακόπουλος
Κώστας Νικολακόπουλος

Ο Κώστας Νικολακόπουλος έγινε δημοσιογράφος από…σπόντα. Από τη Νομική και τη δικηγορία η, το επάγγελμα του δικαστικού, που υποτίθεται ότι ήταν στα πλάνα του (εξ ου κι οχαρακτηρισμός «ανακριτή» από τον Γ. Λούβαρη!), βρέθηκε ξαφνικά στον ΦΙΛΑΘΛΟ, όταν πρωτογεννήθηκε η ιδέα αυτής της εφημερίδας από τους Ν. Καραγιαννίδη και Ι. Μαθιουδάκη. Ένα χρόνο ρεπορτάζ Πανιώνιου και Αιγάλεω (μαζί), ένα χρόνο ΑΕΚ και από την άνοιξη του 1984 έως και σήμερα ρεπορτάζ Ολυμπιακού, όπου τα έχει δει όλα. Πρώτα τα λεγόμενα πέτρινα χρόνια και μετά πρωταθλήματα το ένα μετά το άλλο. Του αρέσει να γράφει για μεταγραφές, αλλά ο ίδιος τις αποφεύγει. Σε 40 χρόνια έχει κάνει δύο! Το 1992 στο ΦΩΣ του Θ. Νικολαϊδη και μετά στον ΓΑΥΡΟ που στη συνέχεια έγινε ένα με τον Κόκκινο Πρωταθλητή. Πάνω από μία δεκαετία καλύπτει το ρεπορτάζ του Ολυμπιακού στον Σπορ FM.