Hyundai Ioniq 5: Νέα μπαταρία για αυξημένη αυτονομία
Αν και δεν έχει συμπληρώσει ένα χρόνο από το λανσάρισμά του στην ευρωπαϊκή αγορά, το Ioniq 5 δέχεται ένα τεχνολογικό… φρεσκάρισμα, ενδεικτικό του σκληρού ανταγωνισμού στην κατηγορία των ηλεκτρικών crossover και SUV. Το αναβαθμισμένο Ioniq 5 θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη το δεύτερο εξάμηνο του 2022.
Σημαντικότερη αλλαγή στο μοντέλο της Hyundai είναι η τοποθέτηση μεγαλύτερης μπαταρίας, χωρητικότητας 77,4 kWh. Ο κατασκευαστής δεν ανακοίνωσε την μέγιστη αυτονομία με τη νέα μπαταρία, αναμένεται πάντως να ξεπερνά τα 500 χλμ. με μία φόρτιση, αν αναλογιστούμε ότι η προηγούμενη μπαταρία των 72,6 kWh προσέφερε αυτονομία έως 480 χλμ. Παράλληλα, το νέο σύστημα διατήρησης της θερμοκρασίας της μπαταρίας βελτιώνει την αποδοτικότητά της και τη διάρκεια ζωής της.
Ο εξοπλισμός του ανανεωμένου Ioniq 5 περιλαμβάνει εικόνα από κάμερα στον κεντρικό καθρέπτη. Το DCM (Digital Centre Mirror) προβάλλει πανοραμική εικόνα από το χώρο πίσω από το αυτοκίνητο, μέσω κάμερας που είναι τοποθετημένη κάτω από την αεροτομή. Διαθέσιμοι θα είναι και ψηφιακοί εξωτερικοί καθρέπτες, στοιχείο που μέχρι τώρα υπήρχε στον προαιρετικό εξοπλισμό στα Ioniq 5 της Κορέας. «Έξυπνα» αμορτισέρ (Smart Frequency Dampers) προσφέρουν βελτιωμένη άνεση, ενώ οι δυνατότητες εξατομίκευσης πληθαίνουν με τους προφυλακτήρες σε μαύρο χρώμα και φωτισμό LED.
Το Ioniq 5 είναι το πρώτο Hyundai που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά ως ηλεκτρικό και βασίζεται στην νέα πλατφόρμα E-GMP (Electric-Global Modular Platform) του ομίλου.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!