Νέα Skoda Fabia Monte Carlo: Σπορ εμφάνιση και έως 150 ίπποι (vid)
Το όνομα Monte Carlo πρωτοεμφανίστηκε σε μοντέλο της Skoda το 1936, με το roadster Popular. Στη σύγχρονη ιστορία της τσέχικης μάρκας, το 2011 κυκλοφόρησε η Fabia Monte Carlo, ως μία σπορ εκδοχή του σουπερμίνι. Και στην 4η γενιά της, η Fabia – που άρχισε πρόσφατα την εμπορική πορεία της στην Ευρώπη αλλά και στην ελληνική αγορά – λανσάρεται στη συγκεκριμένη έκδοση. Στην Ελλάδα θα είναι διαθέσιμη προς τα τέλη της άνοιξης.
Η Fabia Monte Carlo δεν είναι ένα σπορ μοντέλο με αλλαγές στους κινητήρες και στη ρύθμιση της ανάρτησης. Ξεχωρίζει αισθητικά, τόσο εξωτερικά όσο και στην καμπίνα των επιβατών, διατηρώντας την πρακτικότητα, την άνεση και την ασφάλεια των υπολοίπων εκδόσεων. Ο κορυφαίος αεροδυναμικός συντελεστής 0,28 στην κατηγορία επιτυγχάνεται χάρη στη σχεδίαση του αμαξώματος αλλά και από λεπτομέρειες από η γρίλια στη μάσκα που κλείνει όταν δεν υπάρχει μεγάλη ανάγκη για ψύξη.
Σπορ… αέρας εξωτερικά και στην καμπίνα
Οι σχεδιαστές της Skoda κατάφεραν με στοχευμένες επεμβάσεις να προσδώσουν στην Fabia Monte Carlo δυναμικό χαρακτήρα. Στο αμάξωμα εντοπίζονται τα λογότυπα της έκδοσης στα εμπρός φτερά, όπως επίσης μαύρες λεπτομέρειες στη γρίλια της μάσκας, στους δύο προφυλακτήρες, στα μαρσπιέ, στα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών και στην πίσω αεροτομή. Οι πελάτες της Skoda μπορούν να παραγγείλουν την Fabia Monte Carlo με μαύρη οροφή. Αποκλειστικής σχεδίασης είναι οι ζάντες αλουμινίου Proxima 16 ιντσών, ενώ προαιρετικά μπορούν να παραγγελθούν οι 17άρες Procyon και οι 18άρες Libra.
Ακόμη πιο έντονα είναι τα σπορ στοιχεία στην καμπίνα των επιβατών, όπου κυριαρχούν οι μαύρες επιφάνειες με κόκκινες λεπτομέρειες στο ταμπλό, το εσωτερικό των θυρών, την κεντρική κονσόλα και τα καθίσματα. Κόκκινος είναι και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός με LED στοιχεία. Με δέρμα έχουν «ντυθεί» το πολυλειτουργικό τιμόνι και το χειρόφρενο, ενώ όπως συνηθίζεται σε ανάλογες περιπτώσεις, τα πεντάλ φέρουν επενδύσεις από αλουμίνιο.
Η λίστα με τον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών με αποκλειστικά γραφικά για την έκδοση Monte Carlo, θερμαινόμενο παρμπίζ και τιμόνι, σύστημα πολυμέσων με οθόνη έως 9,2 ίντσες, ασύρματη φόρτιση κινητού και την «προσωπική βοηθό» Laura, που ανταποκρίνεται σε φωνητικές εντολές σε 15 γλώσσες.
Κινητήρες με έως 150 ίππους
Όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις της Fabia, έτσι και η Monte Carlo μπορεί να συνδυαστεί με όλους τους διαθέσιμους κινητήρες. Στη βάση βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός 1.0 MPI με 80 ίππους (με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο). Με τη βοήθεια τούρμπο, ο τρικύλινδρος κινητήρας 1.0 TSI αποδίδει 95 (μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων) και 110 ίππους (6άρι χειροκίνητο ή αυτόματο DSG 7 σχέσεων).
Κορυφαία σε δύναμη και επιδόσεις Fabia Monte Carlo είναι με τον 1.5 TSI EVO κάτω από το καπό της. Αποδίδει ισχύ 150 ίππων και ροπή 250 Nm, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Εδώ, το σουπερμίνι της Skoda χρειάζεται 8 δλ. για τη διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα και επιταχύνει έως τα 225 χλμ/ώρα.
Ο πλούσιος εξοπλισμός παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας έχει χαρίσει στη Fabia 5 αστέρια στις δοκιμές του οργανισμού Euro NCAP. Στη λίστα περιλαμβάνονται έως 9 αερόσακοι και η τεχνολογία ημιαυτόνομης οδήγησης Travel Assist, που συνδυάζει το ρυθμιζόμενο cruise control με το σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας. Στάνταρ είναι η τεχνολογία φωτισμού LED, με τους full LED εμπρός προβολείς να περιλαμβάνονται στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!