Formula 1, Μπαχρέιν: Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari στην pole position

Formula 1, Μπαχρέιν: Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari στην pole position
Ο Σαρλ Λεκλέρ πήρε την pole position μπροστά από τους Μαξ Φερστάπεν και Κάρλος Σάινθ, σημαίνοντας την αντεπίθεση της Ferrari.

Η Ferrari έκλεψε την παράσταση στις πρώτες κατατακτήριες δοκιμές της νέας εποχής της Formula 1 στο Μπαχρέιν. Ο Σαρλ Λεκλέρ σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην πίστα του Σακχίρ και θα ξεκινήσει τον αγώνα της Κυριακής από την pole position. Δίπλα του θα έχει τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing, ενώ ο Κάρλος Σάινθ με το δεύτερο κόκκινο μονοθέσιο θα είναι 3ος. Ο Σέρχιο Πέρες πήρε την 4η θέση, μπροστά από τον Λούις Χάμιλτον που περιορίστηκε στην 5η θέση.

 

Q1

Η δράση στη μεσανατολική πίστα ξεκίνησε μόλις άναψε το πράσινο φως στην έξοδο του pitlane, με τα μονοθέσια να βγαίνουν για τις πρώτες τους προσπάθειες. Ήταν η πρώτη επίσημη χρονομετρημένη προσπάθεια της νέας σεζόν, με τα ολοκαίνουρια μονοθέσια να μην είναι ακόμα «αποκρυπτογραφημένα» και κανείς δεν ήξερε ακριβώς τι να περιμένει. Σε αυτήν περίοδο υποδεχτήκαμε για άλλη μία φορά τον Νίκο Χούλκενμπεργκ, που αντικαθιστά τον Σεμπαστιαν Φέτελ που ήταν θετικός στον κορωνοϊό και δεν μπορεί να τρέξει.

Τα δείγματα από τις ελεύθερες δοκιμές έλεγαν ότι λίγοι οδηγοί ήταν απόλυτα σίγουροι ότι θα περνούσαν το Q1 και έτσι το ενδιαφέρον για το ποιοι θα αποκλείονταν από το πρώτο μέρος των κατατακτήριων ήταν πολύ μεγάλο. Πιο άνετοι από όλους έδειχναν οι οδηγοί της Ferrari, με τον Λεκλέρ να προηγείται του Σάινθ κατά 1 δέκατο και όλους τους υπόλοιπους τρία δέκατα πιο πίσω. Την έκπληξη έκανε ο Βάλτερι Μπότας με την Alfa Romeo, που σημείωσε τον 4ο χρόνο.

Στα τελευταία λεπτά όλοι οι οδηγοί κάτω από την 3η θέση βρέθηκαν στην πίστα για να κάνουν την τελευταία προσπάθειά τους και να καταφέρουν να συνεχίσουν στο Q2. Οι πέντε οδηγοί που δεν τα κατάφεραν ήταν οι Τσουνόντα, Χούλκενμπεργκ, Ρικάρντο, Στρολ και Λατίφι. Σοκ για τη McLaren, μη αναμενόμενο για τις δύο Aston και για άλλη μία φορά ο Τσουνόντα πολύ πίσω από τον Γκασλί που ήταν 7ος. Καλή δουλειά από τους Νόρις και Άλμπον, στην επιστροφή του στην F1.

Q2

Αυτό που φάνηκε από το Q1 είναι ότι φέτος η τράπουλα έχει όντως ανακατευτεί – νέες δυνάμεις αναδεικνύονται στην κορυφή και η μάχη του midfield είναι πιο έντονη από ποτέ. Σε αυτό το πλαίσιο, η επίτευξη ενός από τους 10 πρώτους χρόνους στο Q2 και ο «προβιβασμός» στο Q3 αποκτά μεγαλύτερη σημασία και μια θέση στη 10άδα δεν μπορεί να θεωρηθεί δεδομένη.

Ο Μαξ Φερστάπεν όμως έκανε γρήγορα γνωστές τις προθέσεις του. Ο Ολλανδός πρωταθλητής σημείωσε με τη Red Bull έναν πάρα πολύ καλό χρόνο και άφησε πίσω του 6 ολόκληρα δέκατα του δευτερολέπτου τον Λεκλέρ. Αίσθηση όμως προκάλεσε η Haas, με τον Κέβιν Μάγκνουσεν να ανεβαίνει στην 4η θέση. Εξαιρετική επιστροφή στη Formula 1 για τον Δανό.

Και πάλι στα τελευταία λεπτά επικράτησε μια φρενίτιδα, με όλους τους οδηγούς πλην Φερστάπεν και Μάγκνουσεν, που αντιμετώπισε πρόβλημα με τα υδραυλικά στο μονοθέσιό του, να βγαίνουν στην πίστα. Ο Λεκλέρ βελτίωσε το χρόνο του και πλησίασε τον Φερστάπεν στα 2 δέκατα αλλά ο Σάινθ ήταν η ταχύτερη Ferrari στο Q2, με χρόνο μόλις 30 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Ολλανδό.

Το ενδιαφέρον όμως επικεντρώθηκε στις θέσεις από 11 έως 15. Εκεί συναντάμε τον Εστεμπάν Οκόν της Alpine, τον Μικ Σουμάχερ της Haas, τον Λάντο Νόρις της McLaren, τον Άλεξ Άλμπον της Williams και τον Γκουάνγου Ζου της Alfa Romeo. Πολύ καλή δουλειά από τους Αλονσο, Γκασλί και Μπότας, που έδειξαν την κλάση τους, εξασφαλίζοντας μία θέση στην τελική 10άδα.

Q3

Και έφτασε η ώρα για τη μεγάλη μάχη. Όλα έδειχναν ότι το φαβορί ήταν ο Μαξ Φερστάπεν, με τις Ferrari να δείχνουν ικανές να τον αμφισβητήσουν αλλά τις Mercedes να μην είναι ακριβώς στο ίδιο επίπεδο. Όλα αυτά όμως έπρεπε να αποδειχτούν στην πίστα και στα λίγα λεπτά πριν από την έναρξη του Q3 η αδρεναλίνη έτρεχε σαν ποτάμι και οι σφυγμοί είχαν ανέβει στα ύψη.

Οι Mercedes άνοιξαν το χορό, με τις Ferrari να ακολουθούν και τις Red Bull να βγαίνουν από τα γκαράζ τους αμέσως μετά. Στην πρώτη γρήγορη προσπάθεια των οδηγών ο πρώτος ανήκε στις Ferrari, αλλά με τον Φερστάπεν πάρα πολύ κοντά. Ο Κάρλος Σάινθ ήταν ταχύτερος, ο Σαρλ Λεκλέρ σταμάτησε 44 χιλιοστά πίσω τους και ο Μαξ Φερστάπεν ήταν μόλις 12 χιλιοστά πιο αργός από τον Μονεγάσκο. Αυτό θα πει μάχη κορυφής. Η έκπληξη όμως ήταν οι χρόνοι της Mercedes, με τον Χάμιλτον να είναι 1,5 δευτερόλεπτο πίσω από τον Σάινθ. Ωστόσο, τα «ασημί βέλη» είχαν χρησιμοποιημένα ελαστικά.

Κι αν παρακολουθήσαμε την πρώτη προσπάθεια με αγωνία, στη δεύτερη δεν τολμούσαμε καν να αναπνεύσουμε. Ο Σαρλ Λεκλέρ ήταν εκείνος που ξεκίνησε πρώτος και παρότι ο γύρος του δεν ήταν απόλυτα «καθαρός», κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του και να πάρει την pole position. Ο Μαξ Φερστάπεν δεν κατάφερε να «χτυπήσει» τον Μονεγάσκο και ήταν 2ος, με διαφορά λίγο πάνω από ένα δέκατο του δευτερολέπτου. Ο Κάρλος Σάινθ έμεινε μόλις 6 χιλιοστά από τον Ολλανδό και θα ξεκινήσει από την 3η θέση. Δίπλα του θα έχει τη Red Bull του Σέρχιο Πέρεζ.

Πίσω τους θα βρίσκονται δύο παλιοί γνώριμοι, που όμως πλέον τρέχουν για άλλες ομάδες. Ο Λούις Χάμιλτον έφερε τη Mercedes στην 5η θέση και ο Βάλτερι Μπότας με την Alfa Romeo ήταν 6ος. Ακοόύθησαν ο εκπληκτικός Κέβιν Μάγκνουσεν, ο Φερνάντο Αλονσο, Ο Τζορτζ Ράσελ στην 9η θέση και ο Πιέρ Γκασλί που έκλεισε τη 10άδα.

Ο αγώνας της Κυριακής έχει όλα τα στοιχεία για να μείνει στην ιστορία ως ένας από τους κλασικούς της F1, καθώς οι Ferrari και ο Φερστάπεν δείχνουν να είναι πολύ κοντά και θα παλέψουν για τη νίκη. Η εκκίνηση θα δοθεί στις 17:00 ώρα Ελλάδας και την εξέλιξή του θα μπορείτε να παρακολουθήσετε μέσα από το LIVE του Gazzetta.

Αποτελέσματα κατατακτήριων δοκιμών GP Μπαχρέιν

qp

Δείτε το preview της F1 του 2022, με τον Πάνο Σεϊτανίδη και τον Κώστα Παστρίμα, στο video που ακολουθεί...

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!