Honda Civic: Νέο και αποκλειστικά υβριδικό
- Υβριδική τεχνολογία 184 ίππων
- Περισσότεροι χώροι και αναβαθμισμένη εικόνα στο εσωτερικό
- Συστήματα ασφαλείας με στόχο την… πεντάστερη ασφάλεια
Με ιστορία 50 ετών, παρουσία σε 170 χώρες και με περισσότερες από 27,5 εκατ. μονάδες να έχουν πουληθεί, το Civic είναι ένα από τα πιο δυνατά ονόματα της αυτοκίνησης. Τώρα η 11η γενιά του έρχεται στην Ευρώπη το φθινόπωρο, ενσωματώνοντας την υβριδική τεχνολογία e:HEV της Honda. Έτσι όλα τα μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας στην Ευρώπη διατίθενται σε εξηλεκτρισμένη έκδοση.
Οπτικά το νέο Civic είναι ακόμη πιο δυναμικό, καθώς η γραμμή του καπό έχει χαμηλώσει κατά 25 χιλ. σε σχέση με τον προκάτοχό του. Η πρώτη κολώνα έχει τοποθετηθεί πιο πίσω, ενώ η κλίση της οροφής προς τα πίσω προσδίδει σιλουέτα fastback στο αμάξωμα. Παράλληλα, έχουν μεγαλώσει οι γυάλινες επιφάνειες, προσφέροντας στον οδηγό και τους επιβάτες καλύτερη ορατότητα και αίσθηση ευρυχωρίας.
Υβριδική τεχνολογία 184 ίππων
Αποκλειστικά υβριδικό, το νέο Civic εφοδιάζεται με έναν νέο 2λιτρο βενζινοκινητήρα κύκλου Άτκινσον, ο οποίος συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και νέες μονάδες Power Control Unit και Intelligent Power Unit. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 184 ίππους και η ροπή σε 315 Nm, ενώ ο στόχος για τις εκπομπές CO2 είναι να μην ξεπερνούν τα 110 γρ/χλμ. και η μέση κατανάλωση τα 5 λίτρα ανά 100 χλμ. στον κύκλο WLTP.
Σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, οι δύο ηλεκτροκινητήρες αναλαμβάνουν να κινήσουν το νέο Civic, με τον 2λιτρο μοτέρ βενζίνης να αναλαμβάνει δράση στη συνέχεια. Το σύστημα περνά αυτόματα σε λειτουργία EV, Hybrid ή Κινητήρα, ανάλογα με τις συνθήκες και το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τέσσερα προγράμματα, τα Eco, Normal, Sport και Individual. Στο τελευταίο γίνεται ξεχωριστή επιλογή για τη λειτουργία του κινητήρα, του κιβωτίου και των ενδείξεων στον πίνακα οργάνων.
Περισσότεροι χώροι και αναβαθμισμένη εικόνα στο εσωτερικό
Το νέο Civic διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο κατά 35 χιλιοστά, με όφελος στους χώρους των επιβατών. Η αίσθηση ευρυχωρίας τονίζεται από τις οριζόντιες γραμμές στο ταμπλό, όπου οι σχεδιαστές της Honda έχουν τοποθετήσει μία οριζόντια μεταλλική λωρίδα που περιλαμβάνει τους αεραγωγούς.
Στην έκδοση εξοπλισμού Advance ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με διαγώνιο 10,2 ιντσών. Τοποθετημένη ψηλά – ώστε ο οδηγός να μην βγάζει το βλέμμα του από το δρόμο – είναι η οθόνη 9 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, το οποίο υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Apple CarPlay και Android Auto. Στις εκδόσεις Elegance και Sport περιλαμβάνονται 8 ηχεία, ενώ η Advance εφοδιάζεται με 12 ηχεία της BOSE.
Συστήματα ασφαλείας με στόχο την… πεντάστερη ασφάλεια
Στο νέο Civic είναι παρούσα η… ομπρέλα συστημάτων ασφαλείας Honda SENSING. Νέα κάμερα με εύρος 100 μοιρών σκανάρει το δρόμο γα πεζούς, ποδηλάτες, άλλα οχήματα αλλά και τις διαγραμμίσεις. Για πρώτη φορά στο μοντέλο έχουν τοποθετηθεί ηχητικοί αισθητήρες, τέσσερις μπροστά και άλλοι τόσοι πίσω.
Η λίστα με τις τεχνολογίες περιλαμβάνει τα Collision Mitigation Braking System, Lane Keep Assist με τεχνολογία i-ACC, Low Speed Braking Control, Blind Spot Information, Cross Traffic Monitor και Traffic Jam Assist, που αποτρέπουν τις συγκρούσεις και προσφέρουν ημιαυτόνομη οδήγηση. Συνολικά 11 αερόσακοι προστατεύουν τους επιβάτες του νέου Civic, ανάμεσά τους πλευρικοί για τους πίσω επιβάτες και κεντρικός ανάμεσα σε οδηγό-συνοδηγό.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!