Test drive Volvo C40 Recharge P8 AWD: You have the power!
Το 2021 κύλησε άκρως ικανοποιητικά για την Volvo Car Hellas, παρά τις προκλήσεις από την πανδημία και την έλλειψη ημιαγωγών. Κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 16,5% σε σχέση με το 2020 και είδε 1 στα 2 νέα μοντέλα που διέθεσε στην ελληνική αγορά να είναι της οικογένειας Recharge (είτε plug-in υβριδικά είτε αμιγώς ηλεκτρικά). Σε παγκόσμιο επίπεδο η Volvo στοχεύει το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της να φθάσουν το 50% έως το 2025 και το 100% από το 2030 και μετά. Στην Ελλάδα έχει τεθεί ακόμη πιο φιλόδοξος στόχος για τα μέσα της δεκαετίας που διανύουμε, με το μείγμα πωλήσεων να είναι 70% BEV και 30% PHEV.
Το επόμενο βήμα προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της Volvo γίνεται με το λανσάρισμα του C40 Recharge. Πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο της μάρκας που σχεδιάστηκε εξαρχής ως ηλεκτρικό, κάτι που σημαίνει ότι – σε αντίθεση με το XC40 – δεν πρόκειται να δούμε έκδοσή του με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Το C40 Recharge κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Γάνδης, καθώς όμως μοιράζεται την πλατφόρμα CMA με συμβατικά μοντέλα, δεν έχει αντίστοιχη ευρυχωρία με άλλα ηλεκτρικά οχήματα της κατηγορίας του. Για παράδειγμα, η παρουσία τούνελ στο πίσω μέρος της καμπίνας περιορίζει το χώρο για τα πόδια του μεσαίου επιβάτη. Το C40 Recharge είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στη χώρα μας, στην τετρακίνητη έκδοση P8 της δοκιμής μας, με το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Launch Edition.
» Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος 84 του gMotion εδώ
Φωτογραφίες: Volvo Car Hellas/Γιώργος Καραγιωργάκης
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!