Lamborghini Huracan Tecnica: Αυθεντική στο δρόμο και την πίστα
Το πέρασμα στην ηλεκτροκίνηση δεν θα αφήσει ανεπηρέαστους ούτε τους κατασκευαστές supercar, όπως η Lamborghini. Μέχρι τότε όμως, η ιταλική μάρκα δημιουργεί τις τελευταίες – αποχαιρετιστήριες – εκδόσεις μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης χωρίς υβριδική τεχνολογία. Όπως η πισωκίνητη Huracan Tecnica, ένα αυτοκίνητο… ωδή στη σχεδίαση και τις επιδόσεις.
Λαμβάνοντας θέση κάτω από την σκληροπυρηνική Huracan STO, η Tecnica μοιράζεται τεχνολογικές λύσεις που την καθιστούν ιδανική για χρήση στην πίστα, χωρίς όμως να της στερούν τη δυνατότητα να κυκλοφορεί στους δημόσιους δρόμους. Σε σχέση με την Huracan EVO έχει κατά 6,1 εκατ. μεγαλύτερο μήκος, ενώ το ύψος και το πλάτος είναι ακριβώς το ίδιο. Το αεροδυναμικό πακέτο της Tecnica περιλαμβάνει τη σταθερή πίσω αεροτομή, με την κάθετη δύναμη να είναι αυξημένη κατά 35% και την οπισθέλκουσα μειωμένη κατά 20%.
Στα… σπλάχνα της Huracan Tecnica βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός V10 – χωρητικότητας 5,2 λίτρων – ο οποίος όπως και στην STO αποδίδει 640 ίππους. Η μέγιστη ροπή των 565 Nm περνά στους πίσω τροχούς μέσω του επτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, χαρίζοντας στο supercar βάρους 1.379 κιλών εντυπωσιακές επιδόσεις: 0-100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, 0-200 χλμ/ώρα σε 9,1 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 325 χλμ/ώρα.
Η Lamborghi εφοδιάζει την Tecnica με το LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata), το οποίο ελέγχει κάθε λειτουργία των ηλεκτρονικών συστημάτων και προσφέρει την ιδανική συμπεριφορά σε κάθε συνθήκη. Η λίστα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της νέας Huracan περιλαμβάνει ενεργητική τετραδιεύθυνση, ειδική ρύθμιση της ανάρτησης και του traction control.
Το ιταλικό supercar δίνει τον καλύτερο εαυτό του, ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης (STRADA, SPORT και CORSA). Στο STRADA η τετραδιεύθυνση προσφέρει σταθερότητα και ευελιξία, με τη συνδρομή του torque vectoring και του traction control, ενώ κινητήρας και κιβώτιο λειτουργούν με γνώμονα την άνεση στην καθημερινότητα. Στο πρόγραμμα SPORT η υπερστροφή γίνεται πιο έντονη, η απόκριση του κινητήρα πιο άμεση και το torque vectoring προσφέρει επιπλέον απόλαυση στον οδηγό της Tecnica. Για χρήση στην πίστα, το πρόγραμμα CORSA «αποσπά» το 100% από τον κινητήρα, το κιβώτιο και όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα, μέσω του LDVI. Η Huracan Tecnica αντιδρά ακαριαία σε κάθε εντολή του οδηγού, εξασφαλίζοντας κορυφαία επίπεδα πρόσφυσης.
«H Huracan Tecnica συμπυκνώνει τη σχεδιαστική και μηχανολογική εξειδίκευση της Lamborghini, ώστε να δημιουργηθεί ένα απολαυστικό στην οδήγηση αυτοκίνητο, το ίδιο συναρπαστικό στην πίστα και στο δρόμο», δήλωσε ο Στέφαν Βίνκελμαν, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Automobili Lamborghini. Ο ίδιος έχει αποκαλύψει από το περασμένο καλοκαίρι ότι τη διετία 2023-2024 η Lamborghini θα προχωρήσει στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, αρχικά με την Aventador και στη συνέχεια με την Urus και την Huracan.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!