Euro NCAP: Τι βαθμολογία έδωσε σε 6 νέα μοντέλα
Το τρίτο πακέτο αποτελεσμάτων για το 2022 δημοσιοποίησε ο Euro NCAP. Ο ανεξάρτητος οργανισμός δοκιμάζει τόσο την παθητική όσο και την ενεργητική ασφάλεια που παρέχουν όσα αυτοκίνητα κυκλοφορούν στις χώρες της Ευρώπης. Τα μοντέλα που μπήκαν στο… μικροσκόπιο του οργανισμού προέρχονται από διάφορες κατηγορίες: από την αμιγώς ηλεκτρική (Kia EV6 και Volvo C40 Recharge), την μικρομεσαία (Peugeot 308 και Opel Astra), την μεσαία premium (Mercedes-Benz C-Class) και των επιβατικών βαν (Volkswagen Multivan).
Την ανώτατη βαθμολογία των 5 αστέρων έλαβαν:
το Kia EV6 με 90% στην προστασία ενηλίκων επιβατών, 86% στην προστασία ανηλίκων επιβατών, 64% στην προστασία ευάλωτων χρηστών του δρόμου (πεζών, ποδηλατών) και με 87% για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.
η Mercedes-Benz C-Class με ποσοστά 93%, 89%, 80% και 82%
το Volvo C40 Recharge με αντίστοιχα ποσοστά 92%, 89%, 70% και 89%
το Volkswagen Multivan με 90%, 89%, 69% και 87%
Τα Peugeot 308 και Opel Astra που βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα ΕΜP2 του Ομίλου Stellantis, αξιολογήθηκαν με 4 αστέρια. Το αποτέλεσμα οφείλεται τόσο στη χαμηλότερη βαθμολογία στην προστασία του οδηγού (απουσιάζει ο κεντρικός αερόσακος ανάμεσα σε οδηγό – συνοδηγό), όσο και στην απουσία ορισμένων ηλεκτρονικών συστημάτων.
Το Peugeot 308 έλαβε 76% στην προστασία ενηλίκων επιβατών, 84% στην προστασία ανηλίκων επιβατών, 68% στην προστασία ευάλωτων χρηστών του δρόμου (πεζών, ποδηλατών) και 65% για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά για το Opel Astra είναι 80%, 82%, 67% και 66%.
«Είναι καθησυχαστικό το γεγονός ότι βλέπουμε καλές βαθμολογίες στην προστασία κατά τη σύγκρουση. Όμως η αποφυγή ατυχήματος είναι εξίσου σημαντική και τα οφέλη πολύ μεγαλύτερα», δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του Euro NCAP, Μίχιελ φαν Ράτινγκεν.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!