BMW X1: Η τρίτη γενιά της παρουσιάστηκε στην Ελλάδα (τιμές)

BMW X1: Η τρίτη γενιά της παρουσιάστηκε στην Ελλάδα (τιμές)
Το gMotion by Gazzetta συμμετείχε στην εκδήλωση παρουσίασης του εισαγωγικού μοντέλου της σειράς Χ.

Η BMW παρουσίασε την 3η γενιά της Χ1, του SUV που τοποθετείται στη βάση της σειράς Χ των premium «οχημάτων ελεύθερου χρόνου» των Βαυαρών. Η νέα Χ1 βασίζεται στη νέα ευέλικτη πλατφόρμα της BMW, που δίνει στην εταιρεία την ευκαιρία μαζί με τις «συμβατικές» εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης να παρουσιάζει ταυτόχρονα και το αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο, την iX1.

Η νέα γενιά της Χ1 έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις σε σχέση με την προκάτοχό της, για να προσφέρει μεγαλύτερη ευρυχωρία και άνεση στους επιβάτες της. Το μήκος της έχει φτάσει στα 4,5 μέτρα (43 χλστ. μεγαλύτερο), το πλάτος των 1,844 μ. είναι μεγαλύτερο κατά 23 χλστ. και το ύψος είναι πλέον 1,64 μ. (43 χλστ. μεγαλύτερο). Το μεταξόνιο έχει επίσης αυξηθεί κατά 23 χιλιοστά και φτάνει πλέον στα 2,692 μ. Ομοίως, μεγαλύτερος είναι ο χώρος αποσκευών, που φθάνει πλέον τα 540 λίτρα.

BMW X1

Μεγαλύτερη είναι η αλλαγή που παρατηρείται στο εσωτερικό της Χ1. Ακολουθώντας τη φιλοσοφία των νέων μοντέλων της BMW, στο ταμπλό κυριαρχεί η μεγάλη κυρτή οθόνη, που περιλαμβάνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων μπροστά από τον οδηγό και την οθόνη χειρισμού του συστήματος infotainment. Αυτό φυσικά είναι η νεότερη γενιά iDrive 8.0 της BMW, με όλα τα τελευταία χαρακτηριστικά που αυτό περιλαμβάνει.

Είχαμε την ευκαιρία να τη δούμε από κοντά, στο πλαίσιο της Πανελλαδικής παρουσίασής της που έλαβε χώρα στην Αθήνα. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του gMotion, ο Αντρέας Ζίμπεν, Πρόεδρος και CEO του BMW Group Ελλάς, ανέφερε ότι παρά την ενεργειακή κρίση και τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα που αυξάνουν το κόστος παραγωγής των αυτοκινήτων, η BMW έχει προσπαθήσει να διατηρήσει τις τιμές της Χ1 στα ίδια επίπεδα με αυτές του προηγούμενου μοντέλου.

BMW X1 Αντρέας Ζίμπεν

 

Ας δούμε λοιπόν πως διαμορφώνονται αυτές. Κατά το λανσάρισμα τον προσεχή Οκτώβριο, η νέα BMW X1 θα διατίθεται αρχικά με μία γκάμα δύο βενζινοκινητήρων και δύο κινητήρων diesel. Αυτοί θα συνεργάζονται με κιβώτιο Steptronic επτά σχέσεων με διπλό συμπλέκτη, στάνταρ, και η κινητήρια δύναμή τους θα διοχετεύεται στο δρόμο είτε μέσω των εμπρός τροχών, ή μέσω του συστήματος τετρακίνησης BMW xDrive, ανάλογα με το μοντέλο.

Η βασική βενζινοκίνητη έκδοση θα είναι δικίνητη η X1 sDrive 18i, που θα παίρνει κίνηση από τον γνωστό 1,5 λίτρων βενζινοκινητήρα του γκρουπ, που αποδίδει 136 ίππους. Αυτή θα έχει κόστος απόκτησης στα 36.920€.

BMW X1

Επόμενη έκδοση θα είναι η τετρακίνητη xDrive 23i, που θα εφοδιάζεται με ήπια υβριδικό (48V) 2λιτρο κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 218 ίππων και θα πωλείται έναντι 45.000€.

Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις είναι η δικίνητη sDrive 18d και η τετρακίνητη xDrive 23d. Αμφότερες κινούνται από 2λιτρο μοτέρ, που στην πρώτη περίπτωση αποδίδει 150 ίππους και στη δεύτερη περιλαμβάνει ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και αποδίδει 211 ίππους. Όσο για τις τιμές τους στη χώρα μας, ορίζονται στα 48.200€ και 53.650€ αντίστοιχα.

Στο βασικό εξοπλισμό της νέας Χ1 περιλαμβάνονται:

αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων,
ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών,
το BMW Live Cockpit Plus με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και οθόνη πολυμέσων 10,7 ιντσών,
σύστημα πλοήγησης,
Parking Assistant με αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας,
αυτόματη πόρτα χώρου αποσκευών,
φωτιστικά σώματα LED εμπρός,
Active Guard με προειδοποίηση πεζών - εγκατάλειψης λωρίδας και προσέγγισης αυτοκινήτων, ένδειξη ορίων ταχύτητας,
υπηρεσίες ConnectedDrive (καιρός, νέα),
κλήση έκτακτης ανάγκης κ.α.

Στην πορεία θα ακολουθήσουν η plug-in υβριδική και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της νέας Χ1.

BMW X1

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!