Hyundai Ioniq 6: To ηλεκτρικό σεντάν με την αεροδυναμική σχεδίαση (vid)
Μέχρι το Σεπτέμβριο αναμένεται να αρχίσει η παραγωγή του Ioniq 6, του νεότερου μέλους της οικογένειας ηλεκτρικών μοντέλων της Hyundai που βασίζονται στην πλατφόρμα E-GMP. Το μήκους 4,85 μέτρων αυτοκίνητο (streamliner το ονομάζει η κορεάτικη μάρκα λόγω της αεροδυναμικής του σχεδίασης) θα είναι διαθέσιμο σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις.
Το μακρύ μεταξόνιο των 2,95 μέτρων και οι δυνατότητες που παρέχει η συγκεκριμένη πλατφόρμα, χαρίζουν ένα ευρύχωρο εσωτερικό στους επιβάτες του Ioniq 6. Στο εσωτερικό με τον ατμοσφαιρικό φωτισμό και τις ποιοτικές επενδύσεις, συναντάμε ψηφιακό ταμπλό που αποτελείται από δύο οθόνες 12 ιντσών: μία για τον πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα πολυμέσων.
Το ηλεκτρικό σεντάν εφοδιάζεται με την ομπρέλα συστημάτων ασφαλείας Hyundai SmartSense. Ξεχωρίζει το Highway Driving Assist 2, το οποίο προσφέρει αυτόνομη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, διατηρώντας το Ioniq 6 στο κέντρο της λωρίδας κυκλοφορίας και σε σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.
Η βασική έκδοση μπαταρίας έχει χωρητικότητα 53 kWh, με εκτιμώμενη μέση κατανάλωση ενέργειας κάτω από τις 14 kWh ανά 100 χλμ. Το Ioniq 6 με την μεγάλη μπαταρία των 77,4 kWh και κίνηση στους πίσω τροχούς φθάνει σε αυτονομία τα 610 χλμ. Η πιο ισχυρή έκδοση με τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ και κίνηση σε όλους τους τροχούς έχει 325 ίππους και 605 Nm ροπής. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ/ώρα είναι υπόθεση μόλις 5,1 δευτερολέπτων.
Η αρχιτεκτονική του Ioniq 6 υποστηρίζει υποδομές φόρτισης 400V και 800V. Αυτό σημαίνει ότι μέσω ταχυφορτιστή 350 kW η μπαταρία φθάνει από το 10% στο 80% σε 18 λεπτά. Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα παροχής ενέργειας από το όχημα στις υποδομές, κάτι που επιτρέπει στο Ioniq 6 να φορτίζει π.χ. ηλεκτρικές συσκευές στο κάμπινγκ ή σε περίπτωση διακοπής ρεύματος.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!