Formula 1: Οι ομάδες πιέζουν για οριστικοποίηση των κανονισμών του 2026

Formula 1: Οι ομάδες πιέζουν για οριστικοποίηση των κανονισμών του 2026
Τα περιθώρια για την ανακοίνωση των νέων κανονισμών σχετικά με τους κινητήρες της F1 από την FIA, στενεύουν, ενώ το Volkswagen Group καραδοκεί.

Μπορεί το 2022 η Formula 1 να μπήκε σε μία νέα εποχή με τις αλλαγές των τεχνικών κανονισμών, όμως το 2026 ετοιμάζεται για ακόμα ένα reset. Η επανεκκίνηση της χρονιά αυτής, θα αφορά τη νέα γενιά μονάδων ισχύος, οι οποίοι θα διαφέρουν σημαντικά από τους σημερινούς κινητήρες.

Οι νέοι κανονισμοί κινητήρων ήταν αρχικά προγραμματισμένο να οριστικοποιηθούν από την FIA εντός του Ιουνίου, όμως αυτό δεν έχει συμβεί ακόμη. Εκτός από τους υπάρχοντες κατασκευαστές, βλέπουν στενά την κατάσταση οι Audi και Porsche, που περιμένουν την επιβεβαίωση του γράμματος του νόμου με το οποίο παρουσιάζονται σύμφωνες, ώστε να ανακοινώσουν την εμπλοκή τους στο σπορ από το 2026.

Audi F1

Σύμφωνα με δημοσίευμα του AMuS, οι ομάδες έχουν ξεκινήσει να ασκούν πιέσεις στην παγκόσμια ομοσπονδία ώστε να επισημοποιήσει τους κανονισμούς πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα. Μάλιστα το εν λόγω ρεπορτάζ τονίζει πως η Porsche θέλει να ανακοινώσει τη συμμετοχή της στη Formula 1 (όπως όλα δείχνουν με τη Red Bull Racing) αρκετά σύντομα.

 

Οι ανησυχίες των ομάδων

Ο επικεφαλής της Mercedes-AMG, Τότο Βολφ, τόνισε πως έχουν γίνει ορισμένοι συμβιβασμοί ώστε οι νέοι κανονισμοί να προσελκύσουν το ενδιαφέρον νέων κατασκευαστών: «Δεν είναι δυνατόν να πάρεις μία απόφαση βασισμένη στους κανονισμούς, διότι συνεχώς αλλάζουν. Μπορούμε να περιμένουμε αποφάσεις από νεοεισερχόμενους, ειδικά από τη στιγμή που έχουμε κάνει πολύ μεγάλα βήματα προς τα θέλω τους».

F1

Από τη μεριά του, ο επικεφαλής της Scuderia Ferrari, Ματία Μπινότο, πρόσθεσε: «Έχουμε συμφωνήσει σε πολλούς συμβιβασμούς. Η ακριβής ολοκλήρωση των κανονισμών παίρνει χρόνο».

Το παρασκήνιο συνεχίζεται

Όπως έχει ήδη γνωστοποιηθεί, οι κατασκευαστές έχουν ήδη συμφωνήσει ώστε η νέα γενιά κινητήρων να χρησιμοποιεί πλήρως συνθετικά καύσιμα. Ωστόσο ένας τομέας στον οποίο έχουν «κολλήσει» οι διαπραγματεύσεις είναι ο διαθέσιμος χρόνος που θα έχει ο καθένας στον πάγκο δοκιμών κινητήρων και πως θα σχετίζεται αυτός με το budget cap.

Η Porsche επιθυμεί την εμπλοκή της αποκλειστικά ως προμηθευτής κινητήρων, όμως αντίθετα, η Audi στοχεύει να αγοράσει κάποια ομάδα για να εισέλθει στο σπορ. Στο πλαίσιο του Grand Prix Αυστρίας, είδαμε τα κορυφαία στελέχη της Honda να μην αποκλείουν την επιστροφή του ιάπωνα κατασκευαστή στη Formula 1 το 2026.

Φωτογραφίες: Scuderia Ferrari, redbullcontentpool.com

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!