Renault: Ανώτερο επίπεδο ησυχίας για το νέο Megane E-TECH (vid)

Renault: Ανώτερο επίπεδο ησυχίας για το νέο Megane E-TECH (vid)

Κώστας Παστρίμας
Renault: Ανώτερο επίπεδο ησυχίας για το νέο Megane E-TECH (vid)
Η Renault καινοτομεί και στον τομέα ηχομόνωσης με μια σπουδαία καινοτομία στο Megane E-TECH.

Η Renault μας έχει συνηθίσει τους τελευταίους μήνες σε διάφορα ενημερωτικά βίντεο τα οποία έχουν να κάνουν με την ανάλυση καινοτομιών και τεχνολογίας που εμφανίζονται στα νέα της μοντέλα. Το νέο Megane E-TECH είναι ένα από τα μοντέλα που κρύβουν πολλές ενδιαφέρουσες τεχνολογίες καθώς διαθέτει περισσότερες από 300 πατέντες για τη σχεδίαση και την κατασκευή του αυτοκινήτου.

Μία από αυτές έχει να κάνει με την ηχομόνωση του αυτοκινήτου και το νέο υλικό που χρησιμοποιήθηκε. Οι υπεύθυνοι πίσω από τη σύγχρονη αυτή εφαρμογή, αφαίρεσαν τα παλιά ηχομονωτικά υλικά που βρίσκονταν κάτω από τη μοκέτα του δαπέδου - συμπεριλαμβανομένης και μεγάλης ποσότητας ρητίνης – τοποθετώντας κάτω από το πάνελ του δαπέδου του αυτοκινήτου, ένα νέο πατενταρισμένο αφρώδες υλικό απορρόφησης κραδασμών. Ο αφρός προσαρμόζεται τέλεια στο σχήμα του δαπέδου στην πάνω πλευρά και στη δομή του περιβλήματος της μπαταρίας από κάτω. Όταν συμπιέζεται, απορροφά τους κραδασμούς για να μειώσει την ποσότητα των ηχητικών κυμάτων που διαχέονται στο πάτωμα, ενισχύοντας έτσι την αίσθηση της ησυχίας μέσα στο χώρο επιβατών.

Renault

Ο πρωτοποριακός αυτός αφρός έδωσε επίσης τη δυνατότητα στους μηχανικούς να περιορίσουν το πάχος του δαπέδου, γεγονός που είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθεί περισσότερος χώρος για τους επιβάτες, αλλά και να μειωθεί το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου. Τα σημεία που ξεχωρίζει το νέο σύστημα είναι τα εξής: Ένα βελτιωμένο επίπεδο ηχομόνωσης του αυτοκίνητου (-10dB), καλύτερους χώρους για τους επιβάτες, βελτιωμένη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, πάνω από 3 κιλά περιορισμό του συνολικού βάρους.

 

Renault

Ο Σοφιάν Αμάαναν, Project Manager Ανάπτυξης και Καινοτομίας στο τμήμα Μηχανολογίας Οχημάτων και Projects, δήλωσε: «Για να βελτιώσουμε την ακουστική του αυτοκινήτου εξοικονομώντας παράλληλα και χώρο μεταξύ του δαπέδου και της μπαταρίας του, αντικαταστήσαμε τα δύο βαρύτερα τμήματα του δαπέδου με ένα νέο αφρώδες υλικό απορρόφησης των κραδασμών. Η λύση αυτή αποτελείται από ένα μονοκόμματο τμήμα που καλύπτει πλήρως την μπαταρία και συμβάλλει στην αναβάθμιση της ηχομόνωσης στην καμπίνα των επιβατών. Το εσωτερικό θυμίζει πραγματική κάψουλα απομόνωσης».

Το νέο Renault Megane E-TECH.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!