Porsche: H 911 GT3 RS είναι το απόλυτο αγωνιστικό για το δρόμο (vid)
Η Porsche παρουσίασε τη νέα 911 GT3 RS, το αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων της γερμανικής μάρκας που περιλαμβάνει σημαντικές αναβαθμίσεις στα συστήματα ψύξης και αεροδυναμικής και τα οποία συμβάλλουν στη βελτίωση των δυνατοτήτων του.
Ένα νέο κεντρικό ψυγείο αντικαθιστά τη διάταξη τριών ψυγείων των προηγούμενων αυτοκινήτων, ελευθερώνοντας χώρο στην Porsche για να εγκαταστήσει νέα ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία μπροστά. Το αυτοκίνητο είναι σε θέση να παράγει 409 κιλά κάθετης δύναμης στα 200 χιλιόμετρα την ώρα, που είναι διπλάσια από τον προκάτοχό του (991.2-gen) και 860 κιλά στα 285 χλμ/ώρα . Το αυτοκίνητο διαθέτει ακόμη και ένα σύστημα μείωσης της οπισθέλκουσας, που εμφανίζεται για πρώτη φορά σε Porsche παραγωγής.
Η καρδιά της 911 GT3 RS είναι ο 4,0 λίτρων ατμοσφαιρικός επίπεδος 6κύλινδρος κινητήρας (flat-six) της μάρκας. Αποδίδει 518 ίππους χάρη στους νέους εκκεντροφόρους και στο σύστημα εισαγωγής μονής πεταλούδας που προέρχεται απευθείας από τους αγώνες. Η ισχύς αυτή περνάει στους πίσω τροχούς μέσω του επτατάχυτου PDK κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.
Η Porsche λέει ότι η GT3 RS μπορεί να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητά της φτάνει στα 296 χλμ/ώρα. Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν τα εξαπίστονα μπροστινά και τετραπίστονα πίσω φρένα, με την αυτοκινητοβιομηχανία να προσφέρει προαιρετικά το μεγαλύτερο σύστημα Porsche Ceramic Composite Brake. Οι σφυρήλατοι αλουμινένιοι τροχοί είναι 20 ιντσών εμπρός και 21 ιντσών πίσω και διαθέτουν κεντρικό μπουλόνι.
Η 911 GT3 RS διατηρεί το βάρος της χαμηλά χάρη στην εκτεταμένη χρήση πλαστικού ενισχυμένου με ίνες άνθρακα (CFRP), το οποίο η Porsche χρησιμοποιεί στις πόρτες, τα μπροστινά φτερά, τα μπάκετ καθίσματα και αλλού. Αυτό βοηθά το αυτοκίνητο να ζυγίζει μόλις 1.482 κιλά.
Για όσους δεν αρκούνται στα παραπάνω, το αυτοκίνητο θα είναι επίσης διαθέσιμο με το πακέτο Weissach, που θα κοστίζει επιπλέον καθώς προσθέτει πολλά καλούδια. Περιλαμβάνει φινίρισμα από ύφασμα άνθρακα σε πολλά εξωτερικά εξαρτήματα και περισσότερα εξαρτήματα CFRP, όπως οι αντιστρεπτικές, ο πίσω άξονας και το roll cage. Όσοι αποκτούν το πακέτο Weissach μπορούν επίσης να κάνουν αναβάθμιση στους προαιρετικούς σφυρήλατους τροχούς μαγνησίου για να εξοικονομήσουν ακόμη περισσότερο βάρος.
Υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης: Normal, Sport και Track. Η λειτουργία Track επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει τις βασικές ρυθμίσεις του οχήματος, όπως η απόσβεση του μπροστινού και του πίσω άξονα, το διαφορικό και άλλα. Το τιμόνι διαθέτει τέσσερα περιστροφικά χειριστήρια για μεμονωμένες ρυθμίσεις και ένα ειδικό κουμπί DRS.
Η νέα 911 GT3 RS είναι διαθέσιμη για παραγγελία και η τιμή της στη Γερμανία ξεκινά από 229.517 ευρώ.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!