Μέσα στα εργοστάσια των ηλεκτρικών Peugeot
Το coupe-SUV 408 αποτελεί μία ακόμα προσθήκη στη γκάμα ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων της Peugeot. Η γαλλική μάρκα επιταχύνει το ρυθμό μετάβασής της στη νέα εποχή, γεγονός που αποτυπώνεται στο μείγμα πωλήσεών της: το πρώτο εξάμηνο του 2022 ένα στα τέσσερα επιβατικά Peugeot στην Ευρώπη ήταν εξηλεκτρισμένο. Μάλιστα πάνω από το 70% της διεθνούς της γκάμας εξοπλίζεται με κάποιας μορφής σύστημα ηλεκτροκίνησης, ενώ από το 2025 θα υπάρχει μία εξηλεκτρισμένη έκδοση σε κάθε μοντέλο της Peugeot.
Η γαλλική μάρκα μοιράζεται μαζί μας λεπτομέρειες από τη διαδικασία συναρμολόγησης από την ομάδα τεχνικών και μηχανικών των μπαταριών, με τις οποίες εφοδιάζονται τα plug-in υβριδικά και τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της. Οι τεχνικοί περνούν από ειδική εκπαίδευση διάρκειας ενός μήνα πριν πιάσουν δουλειά στα εργοστάσια της μάρκας σε Γαλλία, Ισπανία και Σλοβακία. Οι μπαταρίες συναρμολογούνται σε Ισπανία (Βίγκο και Σαραγόσα), Σλοβακία (Τρνάβα) και Γαλλία (Σοσό, Μιλούζ και σύντομα Ορντέν). Εκτιμάται ότι από το 2023 η μηνιαία παραγωγή θα φθάσει τις 10.000 μπαταρίες για επιβατικά μοντέλα και τις 7.000 για ελαφρά επαγγελματικά.
Για τη συναρμολόγηση κάθε μπαταρίας χωρητικότητας 50 kWh (όπως αυτή στο Peugeot e-208) απαιτούνται περίπου 60 λεπτά, ενώ για την μεγαλύτερη των 75 kWh (όπως αυτή του βαν e-Expert) χρειάζονται 90 λεπτά.
Οι τεχνικοί δοκιμάζουν κάθε μπαταρία, σε μία διαδικασία που διαρκεί 15 λεπτά, πριν αυτή τοποθετηθεί στο όχημα. Το πρώτο τεστ αφορά τη λειτουργία της μπαταρίας, το δεύτερο την απόδοσή της σε ακραίες συνθήκες και το τελευταίο τη στεγανότητά της. Έτσι εξασφαλίζεται η αξιοπιστία των μπαταριών, οι οποίες συνοδεύονται από εργοστασιακή εγγύηση για 8 έτη ή 160.000 χλμ, για το 70% της απόδοσής τους.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!