Abarth: Η πίστα κερδίζει το γυμναστήριο

Abarth: Η πίστα κερδίζει το γυμναστήριο

Κώστας Παστρίμας
Abarth: Η πίστα κερδίζει το γυμναστήριο
Έρευνα Πανεπιστημίου στη Βρετανία αποδεικνύει ότι η οδήγηση σε πίστα κερδίζει την άσκηση σε γυμναστήριο.

Η Abarth είναι μια εταιρεία που έχει συνδέσει το όνομά της με τους αγώνες αυτοκινήτων, την ταχύτητα και την αδρεναλίνη της σπορ οδήγησης. Οι Ιταλοί γνωρίζουν ότι η ευχαρίστηση που λαμβάνει κάποιος από την οδήγηση ενός μοντέλου τους είναι τεράστια κάτι που δεν μπορεί να κατανοήσει εύκολα ο καθένας αν δεν καθίσει στο τιμόνι ενός μοντέλου της Abarth.

Μια έρευνα του Πανεπιστημίου του Loughborough στη Μεγάλη Βρετανία ήρθε να επιβεβαιώσει με τον καλύτερο τρόπο αυτά που υποστηρίζουν οι άνθρωποι της Abarth. Το Πανεπιστήμιο προχώρησε σε μια σειρά πειραμάτων που σαν στόχο είχαν να εξετάσουν το πως η οδήγηση ενός σπορ αυτοκινήτου στην πίστα μεταβάλει τη διάθεση ενός ατόμου. Η έρευνα προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, συγκρίνοντας τα αποτελέσματα με εκείνα που προκύπτουν κατά τη σωματική άσκηση του ατόμου.

Abarth

Τα αποτελέσματα είναι μάλλον εντυπωσιακά καθώς κατά μέσο όρο τα άτομα που οδηγούσαν ένα Abarth στην πίστα ήταν 59% πιο χαρούμενα με αυτή τη δραστηριότητα σε σχέση με την άσκηση στο γυμναστήριο. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι τα επίπεδα ευτυχίας κατά την οδήγηση στην πίστα ήταν υψηλότερα κατά 116% σε σχέση με την αερόβια άσκηση, ενώ μόλις 4% σε σχέση με τις ασκήσεις με βάρη. Επίσης, τα άτομα ήταν κατά 20% πιο χαρούμενα με την οδήγηση στην πίστα σε σχέση με μια άσκηση που συνδυάζει το αερόβιο πρόγραμμα και τα βάρη. Ακόμα και η συνοδήγηση σε ένα Abarth αποδείχτηκε κατά 77% πιο απολαυστική σε σχέση με την άσκηση.

 

Abarth

Ο Γκρέγκ Τέιλορ, Επικεφαλής των Fiat και Abarth στη Μεγάλη Βρετανία, δήλωσε: «Γνωρίζαμε το επίπεδο χαράς που φέρνουν τα μοντέλα της μάρκας μας σε οδηγό και επιβάτες, αλλά τώρα έχουμε και τα πρώτα στοιχεία, με τα οποία μπορούμε να υποστηρίξουμε και επιστημονικά αυτή την αίσθηση μας». Τα πειράματα έγιναν στην πίστα Mallory Park με τα μοντέλα F595 και 695 Competizione. Τα δύο μοντέλα έχουν αμορτισέρ τεχνολογίας FSD της Koni, συστήματα πέδησης της Brembo και συστήματα εξαγωγής της Abarth, έτσι ώστε σε συνδυασμό με τον υψηλής απόδοσης κινητήρα 1.4 T-Jet (από 165 έως και 180 ίππους ανάλογα με την έκδοση) να προσφέρουν οδηγική ευχαρίστηση κορυφαίου επιπέδου. Η τιμές ξεκινούν από 22.500 ευρώ.

Abarth

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!