Αποκάλυψη για το Renault 4EVER Trophy
Η γεφύρωση του ένδοξου παρελθόντος με το φιλόδοξο μέλλον συνεχίζεται για τη Renault! Μετά την αναβίωση του Renault 5 που θα κυκλοφορήσει το 2024 ως ηλεκτρικό supermini, ήρθε και η σύγχρονη εκδοχή του 4L (ή Κατρέλ όπως ήταν ευρέως γνωστό) που ήταν το πρώτο προσθιοκίνητο οικογενειακό μοντέλο της γαλλικής μάρκας. Κατασκευαζόταν επί τρεις δεκαετίες (1961-1992) και επιστρέφει τρεις δεκαετίες μετά ως 4EVER Trophy.
Το μοντέλο που κλέβει την παράσταση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού αποτελεί περήφανο εκπρόσωπο του Renaulution, του project της γαλλικής μάρκας βάσει του οποίου επαναφέρει στο προσκήνιο θρυλικά μοντέλα από προηγούμενες δεκαετίες, συνδυάζοντας τη ρετρό αισθητική με σύγχρονα συστήματα κίνησης.
Είχαμε δει κάποια teasers σχετικά αλλά ήρθε η ώρα για την πλήρη αποκάλυψη. Πατώντας λοιπόν στην ένδοξη κληρονομιά του Renault 4 που είχε πουλήσει περισσότερες από 8 εκατομμύρια μονάδες, σε περισσότερες από 100 χώρες, οι Γάλλοι ατενίζουν φιλόδοξα ένα περιπετειώδες μέλλον. Κι αυτή η πρόθεση είναι ξεκάθαρη με την πρώτη ματιά!
Το 4EVER Trophy είναι ένα ηλεκτρικό SUV γεννημένο για περιπέτεια. Με μυώδες περίβλημα, μεγάλη απόσταση από το έδαφος, ξεχωριστού σχεδιασμού καπό και προφυλακτήρες, τραπεζοειδούς σχήματος μικρά παράθυρα πάνω από τους πίσω τροχούς, κάμερες αντί για καθρέφτες, τη «βάση» του να δείχνει άτρωτη και έτοιμη για εξορμήσεις εκτός δρόμου ενώ το πάνω μισό να αποτελεί ωδή στις καμπύλες. Ένα σύνολο που συνδυάζει αρμονικά ρετρό πινελιές με φουτουριστικές λύσεις.
Ένα ιδιαίτερο στοιχείο είναι η μοναδική φωτιστική υπογραφή του μοντέλου. Ως μέρος της σύγχρονης ερμηνείας της εμβληματικής, φαρδιάς, οριζόντιας μάσκας του Renault 4 με τα ενσωματωμένα στρογγυλά φώτα, αυτή τη φορά έχουμε LED Matrix ιδιαίτερου σχεδιασμού. Όσο για τα πίσω φωτιστικά σώματα, διατηρούν το σχεδιαστικό DNA του παρελθόντος και είναι σε σχήμα… χαπιού, όμως κι αυτά είναι ανασχεδιασμένα.
Το χαμηλότερο τμήμα του 4EVER Trophy είναι σε χρώμα Gun Metal Silver και είναι σχεδιασμένο όχι απλά για εκτός δρόμου βόλτες αλλά για πραγματικές περιπέτειες, σε δύσβατα εδάφη. Μοιάζει σαν ένα καλαίσθητο buggy για εξερεύνηση της ερήμου και αυτός ο χαρακτήρας ενισχύεται από τους αεραγωγούς στο καπό, που βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα του ψυγείου.
Στην ανθρακονημάτινη οροφή είναι τοποθετημένη ρεζέρβα αλλά μαζί της και… φτυάρι, για τα δύσκολα! Στους θόλους των τροχών υπάρχει άνοιγμα 20cm ενώ το γαλλικό πρωτότυπο πατάει σε 19άρες ζάντες. Όσο για το πάτωμά του, έχει ενισχυμένη δομή ώστε να παρέχεται επιπλέον προστασία στη μπαταρία που είναι τοποθετημένη στο κέντρο του σασί. Η πίεση των ελαστικών μπορεί να ρυθμιστεί από την καμπίνα!
Όλα αυτά, όλο αυτό το concept που μοιάζει βγαλμένο από ταινία του «Mad Max», δεν φέρνει συμβιβασμούς στην καθημερινότητα αφού η Renault κάνει λόγο για ένα δημιούργημα που θα μπορούσε να προσφέρει καθημερινές, άνετες μετακινήσεις, αντίστοιχες ενός Clio ή ενός Captur.
Φυσικά, αυτό το ηλεκτρικό θηρίο είναι προς το παρόν μόνο ένα show car αλλά θα αποτελέσει τη βάση για ένα πιο… ήπιου σχεδιασμού SUV του B Segment που θα μπει στην αγορά τα επόμενα χρόνια.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!