Formula 1: Η στιγμή που η Mercedes κατάλαβε πως έχασε στο Τέξας

Formula 1: Η στιγμή που η Mercedes κατάλαβε πως έχασε στο Τέξας
Όπως αποκαλύπτει ο Τότο Βολφ, στη Mercedes-AMG F1 γνώριζαν πως η νίκη στο GP των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής ήταν ένα όνειρο που κατέρρευσε σε μία στιγμή.

O Λιούις Χάμιλτον βρέθηκε απρόσμενα στην πρωτοπορία του Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, όταν η Red Bull Racing πραγματοποίησε ένα αργό pit-stop στον Μαξ Φερστάπεν. Ο Βρετανός είχε εξαιρετικό ρυθμό κατά τη διάρκεια του αγώνα, όμως εν τέλει υπέκυψε στον Ολλανδό, έχοντας δύο μεγάλα μειονεκτήματα, τη σκληρή γόμα και την τελική ταχύτητα της W13.

Το γεγονός πως βρίσκονταν αρκετούς γύρους στην κορυφή της κατάταξης, έδωσε ελπίδες στη Mercedes-AMG πως θα έρθει η πολυπόθητη πρώτη νίκη στη σεζόν, κάτι το οποίο παραδέχθηκε ο επικεφαλής της, Τότο Βολφ: «Όταν βρίσκονταν 6 δευτερόλεπτα πίσω του, έμοιαζε πως δεν μπορούσαν να τον πλησιάσουν αρκετά. Ένιωσα εκείνη τη στιγμή πως μπορούμε να κερδίσουμε».

Λιούις Χάμιλτον

Όμως με 17 γύρους για το τέλος του αγώνα, ο Φερστάπεν κατάφερε να προσπεράσει τον Λεκλέρ και ξεκίνησε να καταδιώκει τον Χάμιλτον. Στον 50ο από τους 56 γύρους του GP έφτασε εντός δευτερολέπτου από τηv W13. Στην πίσω ευθεία με το DRS, κάλυψε απόσταση 0,9 δευτερολέπτων, βούτηξε στην εσωτερική, με τους δύο πρωταθλητές να έχουν μία φοβερή μάχη για αρκετές στροφές.

 

Ο Βολφ αναγνώρισε την καθοριστική στιγμή που έκρινε τον αγώνα υπέρ της Red Bull Racing: «O Λιούις είχε μειονέκτημα με τα ελαστικά του, διότι πολύ απλά δεν είχαμε άλλο σετ μέσης γόμας. Όμως ακόμη και σε εκείνο το σημείο έμοιαζε πως ήταν εφικτή η νίκη. Ωστόσο, όταν ο Μαξ προσπέρασε τον Λεκλέρ και ο Μονεγάσκος δεν μπορούσε να αντιδράσει, τότε απλά περιμέναμε το αναπόφευκτο».

Ο Χάμιλτον είδε από το πουθενά να δέχεται προσπέρασμα από τον Φερστάπεν και έδωσε μία τάξη μεγέθους για τη διαφορά ταχύτητας: «Είναι τρομερά γρήγοροι στις ευθείες. Με το DRS είναι 35 χλμ/ώρα πιο γρήγοροι από εμάς. Αν είμαστε εμείς πίσω τους, είμαστε περίπου 22 χλμ/ώρα πιο γρήγοροι. Χάνουμε πολύ χρόνο στις ευθείες, τουλάχιστον τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου στο γύρο».

Η Mercedes έχει ακόμη τρεις αγώνες ώστε να προσπαθήσει να πάρει τη νίκη που ψάχνει από την αρχή της φετινής απογοητευτικής, όπως εξελίχθηκε σεζόν. Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών η Scuderia Ferrari είναι 53 βαθμούς μπροστά της και δύσκολα θα καταφέρει η γερμανική ομάδα να την ξεπεράσει.

Φωτογραφίες: Mercedes

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!