Εγγύηση-μαμούθ από την Mazda
Η αξιοπιστία και η ανθεκτικότητα ήταν και είναι στοιχεία που έχουν χαρακτηρίσει τα μοντέλα της Mazda στο πέρασμα των χρόνων. Η ιαπωνική μάρκα έχει «χτίσει» τη φήμη της βασιζόμενη στην ποιότητα κατασκευής και την υψηλού επιπέδου συναρμολόγηση, ενώ παράλληλα τα μηχανικά μέρη στα μοντέλα της είναι μελετημένα μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια.
Αυτή η αξιοπιστία μεταφράζεται και σε μια αυξημένη εμπιστοσύνη που δείχνουν οι πελάτες της Mazda στους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους, όταν τους επισκέπτονται για το service του αυτοκινήτου τους. Δεν είναι τυχαίο ότι 9 στους 10 πελάτες που έχουν αποκτήσει αυτοκίνητο Mazda τα τελευταία 3 χρόνια επισκέπτονται τους εξουσιοδοτημένους επισκευαστές για την επισκευή ή/και συντήρηση του καινούργιου τους αυτοκινήτου.
Η Mazda, στοχεύοντας στην μακροχρόνια σύνδεση της με τους πελάτες της και την έμπρακτη επιβεβαίωση της αξιοπιστίας, επεκτείνει την εργοστασιακή εγγύηση για όλα της τα μοντέλα από τα 3 στα 6 χρόνια ή 150.000 χλμ. Η 6ετής εργοστασιακή εγγύηση της ιαπωνικής μάρκας δεν είναι η μόνη υποστηρικτική υπηρεσία που προσφέρει η Mazda στους πελάτες της. Η Mazda προσφέρει επίσης το πρόγραμμα οδικής βοήθειας Mazda Assistance, το οποίο παρατείνεται για ένα επιπλέον έτος με κάθε ετήσια επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Mazda, για αυτοκίνητα ηλικίας έως και 15 ετών.
Ο Αντιπρόεδρος πωλήσεων της Mazda Motor Europe, κ. Βόισιχ Χαλάρεβιτς, τόνισε: «Στόχος δεν είναι απλώς να ικανοποιήσουμε τον πελάτη όταν έρχεται και αγοράζει ένα όχημα, καθώς αυτό δεν είναι μια πραγματική πρόκληση για τη Mazda. Η πραγματική πρόκληση είναι να κάνουμε τον πελάτη χαρούμενο όταν επιστρέψει για να κάνει service στο αυτοκίνητό του».
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!