Ford Ranger Raptor: Έτοιμο για την πρόκληση του Baja 1000 (vid)
Έχοντας ως όραμα τη συμμετοχή στο Ράλλυ Ντακάρ, η Ford ανακοίνωσε ότι το νέο Ranger Raptor θα λάβει μέρος στον αγώνα SCORE International Baja 1000 – έναν από τους σκληρότερους και πιο απαιτητικούς του είδους σε όλο τον κόσμο. Το Ranger Raptor θα συμμετάσχει σε αυτόν τον αγώνα κάνοντας χρήση βιοκαυσίμου χαμηλού αποτυπώματος άνθρακα, καταδεικνύοντας τις δυνατότητες αυτών των καυσίμων στα πιο απαιτητικά περιβάλλοντα.
Η Ford Performance συνεργάστηκε τόσο με την Kelly Racing από την Αυστραλία που είναι υπεύθυνη για την κατασκευή του συγκεκριμένου Ranger Raptor, όσο και με την Αμερικανική Lovell Racing που έχει αναλάβει την εξέλιξη και συμμετοχή του αυτοκινήτου στον αγώνα, ο οποίος ξεκινά στις 18 Νοεμβρίου. Η Lovell Racing, με επικεφαλής τον πολυπρωταθλητή σε off-road διοργανώσεις, Brad Lovell, είναι μία από τις βασικές ομάδες της Ford Performance σε αγώνες εκτός δρόμου.
Αποτελώντας ένα διαχρονικό, παγκόσμιο σύμβολο για την Ford, το συγκεκριμένο Ranger κατασκευάστηκε και δοκιμάστηκε στην Αυστραλία πριν μεταφερθεί στις ΗΠΑ για την τελική εξέλιξη και δοκιμή, πριν από τον αγώνα αντοχής. «Συμμετέχοντας σε αυτή τη διοργάνωση, βασιζόμαστε στις εκατοντάδες χιλιάδες χιλιομέτρων δοκιμών εξέλιξης, ωθώντας το Ranger Raptor στα όριά του», δήλωσε ο Μπράιαν Νόβακ, Off-Road Motorsports Supervisor στην Ford Performance. «Το Baja 1000 είναι μία απαιτητική αγωνιστική διοργάνωση και ένα διάσημο πεδίο δοκιμών για off-road οχήματα. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα αγωνιστούμε σε αυτό τον extreme αγώνα με το Ranger Raptor».
Το Baja 1000, που πραγματοποιείται στη χερσόνησο της Μπάχα στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ, θεωρείται ένας από τους πιο διάσημους αγώνες σε off-road επιφάνειες, προσελκύοντας αγωνιζόμενους από όλο τον κόσμο οι οποίοι είναι πρόθυμοι να αναμετρηθούν με τα ύπουλα εδάφη της ερήμου, τις απότομες υψομετρικές διαφορές και τις δύσκολες αναβάσεις.
Στο παρελθόν, τόσο το F-150 Raptor όσο και το Ford Bronco, έχουν αγωνιστεί στο Baja σημειώνοντας μάλιστα μεγάλη επιτυχία. Σε κάθε περίπτωση, είτε πρόκειται για το «νορμάλ» F-150 Raptor του 2017 που τερμάτισε στο βάθρο των νικητών πριν διανύσει επιπλέον 400 μίλια για να φτάσει πίσω στην έδρα του, είτε για το Bronco R που αποτέλεσε την πλατφόρμα εξέλιξης του τρέχοντος Bronco, ή ακόμα και για το όχημα με το οποίο η Ford πήρε την νίκη στη γενική κατάταξη το 1969, τα σκληροτράχηλα μοντέλα της Ford έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στο συγκεκριμένο αγώνα.
Η Ford Performance πιστεύει ότι το νέο Ranger Raptor είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει την πρόκληση, όντας κατασκευασμένο σύμφωνα με τους κανόνες της κατηγορίας «stock» του αγώνα, που σκοπό έχει να αναδείξει τις ικανότητες των οχημάτων παραγωγής.
Το Ranger Raptor στο φετινό Baja 1000 θα χρησιμοποιήσει ένα μείγμα βιοκαυσίμου της Shell (αιθανόλη και βιονάφθα) σε αναλογία 1/3. «Η επίδειξη των καυσίμων χαμηλού αποτυπώματος άνθρακα σε αγωνιστικές συνθήκες όπως αυτές στο Baja 1000 μπορεί να βοηθήσει στην ταχύτερη επέκταση των βιοκαυσίμων και λοιπών τεχνολογιών καθαρής ενέργειας, καθιστώντας τες ευρύτερα διαθέσιμες και προσιτές σε όλους», δήλωσε η Σίνθια Ουίλιαμς, Global Director of Sustainability, Compliance & Homologation της Ford.
Η Ford εργάζεται προκειμένου να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα παγκοσμίως σε όλα τα οχήματα, τις δραστηριότητες και την εφοδιαστική της αλυσίδα το αργότερο έως το 2050, αλλά και να εκπληρώσει ταυτόχρονα τους ενδιάμεσους στόχους έως το 2035. Καθώς η Ford λανσάρει ηλεκτροκίνητες εκδόσεις για τα δημοφιλέστερα μοντέλα της, η εταιρεία συνεχίζει να διερευνά και να αναπτύσσει επιλογές εναλλακτικών καυσίμων σε όλα τα οχήματά της, συμπεριλαμβανομένων των αγωνιστικών, ώστε να προσφέρει στους πελάτες αποδοτικές εναλλακτικές λύσεις χαμηλού ανθρακικού αποτυπώματος.
Τα οχήματα που καταναλώνουν εναλλακτικά καύσιμα μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου συγκριτικά με τις αντίστοιχες εκδόσεις που χρησιμοποιούν συμβατικά καύσιμα σε όλο τον κύκλο ζωής τους, που περιλαμβάνει εκπομπές τόσο από την παραγωγή όσο και από την κατανάλωση των καυσίμων.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!