Ford: Σε ποια σημεία ξεχωρίζει το νέο Focus
Το Ford Focus έχει γράψει τη δική του ιστορία στις αγορές όλου του κόσμου αφού από το 1998 μέχρι σήμερα έχει κερδίσει το κοινό με την εξαιρετική οδηγική του συμπεριφορά, την τεχνολογία και τον σχεδιασμό του. Η νέα γενιά Focus διαθέτει μια νέα, εκφραστική σχεδίαση, σε συνδυασμό με μία πιο άνετη, πιο συμμετοχική και πάντοτε κορυφαία στην κατηγορία του οδηγική εμπειρία.
Υπάρχουν αρκετά σημεία που το νέο Focus ξεχωρίζει και σίγουρα δείχνει την ανωτερότητά του σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ένα από αυτά τα σημεία είναι η γκάμα κινητήρων που περιλαμβάνει εξηλεκτρισμένα σύνολα με αθόρυβη λειτουργία και δυναμική απόδοση. Ο κινητήρας 1.0L EcoBoost Hybrid είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 125 ίππους και 155 ίππους, διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt και μία ενσωματωμένη μίζα γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου.
Τα υβριδικά σύνολα συνδυάζονται με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Powershift, ενώ ο οδηγός έχει να επιλέξει ανάμεσα σε πολλαπλά οδηγικά προφίλ που μπορούν να προσαρμόσουν την απόκριση του γκαζιού, του ηλεκτρονικά υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης EPAS και του αυτόματου κιβωτίου, ανάλογα με το εκάστοτε σενάριο οδήγησης. Οι εκδόσεις του αμαξώματος είναι δύο, ένα 5θυρο και ένα station wagon, ενώ ο εξοπλισμός είναι αξεπέραστος με LED φώτα, ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού, συστήματα συνδεσιμότητας SYNC4 και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης.
Το κερασάκι στην τούρτα είναι η έκδοση ST η οποία ανεβάζει το θερμόμετρο στα ύψη. Το Focus ST χρησιμοποιεί τον κινητήρα 2.3L EcoBoost της Ford, που αποδίδει 280 ίππους και 420 Nm. Το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είναι στάνταρ και συνδυάζεται με τεχνολογία rev-matching. Άλλες τεχνολογίες οδήγησης υψηλών επιδόσεων περιλαμβάνουν ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, ενώ διαθέσιμο είναι και το Continuously Controlled Damping, το οποίο παρακολουθεί με τη σειρά του δεδομένα από τα συστήματα διεύθυνσης, πέδησης, ανάρτησης και αμαξώματος 500 φορές το δευτερόλεπτο ώστε να προσαρμόζει την απόσβεση των αμορτισέρ.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!