Ακόμα και η Moto Guzzi θα ζηλέψει αυτήν τη μετατροπή

Κώστας Παστρίμας
Ακόμα και η Moto Guzzi θα ζηλέψει αυτήν τη μετατροπή
Ολλανδοί μηχανικοί μετέτρεψαν μια Moto Guzzi Bobber V9 στη θρυλική αγωνιστική V8 GP500 Otto.

Η Moto Guzzi V8 GP500 ή πιο γνωστή ως «The Otto», αποτελεί ένα από τα διαμάντια της παγκόσμιας μοτοσικλετιστικής κληρονομιάς. Η μοτοσικλέτα κατασκευάστηκε στο Μαντέλο ντελ Λάριο το 1955 με στόχο να αγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα GP500, ωστόσο εκείνο που την έκανε να μείνει στην ιστορία των δύο τροχών ήταν ο οκτακύλινδρος κινητήρας της.

Η Otto ήταν εξοπλισμένη με ένα πρωτοποριακό V8 Κινητήρα 499 κ.εκ. ο οποίος είχε απόδοση 78 ίππους στις 12.000 σ.α.λ. Το βάρος του κινητήρα ήταν μόλις 45 κιλά και η τελική ταχύτητα της μοτοσικλέτας ήταν εξωπραγματική για την εποχή καθώς έφτανε τα 275 Km/h! Η μοτοσικλέτα παρόλα αυτά αποσύρθηκε μόλις δύο χρόνια μετά την πρώτη της εμφάνιση καθώς είχε απίστευτα προβλήματα αξιοπιστίας.

Moto Guzzi

Γυρίζουμε στο 2022 και ακόμα η Otto συνεχίζει να εμπνέει μηχανικούς σε όλο τον κόσμο. Η LM Creations από την Ολλανδία σε συνεργασία με έναν μεγάλο αντιπρόσωπο της Piaggio στη Γαλλία, αποφάσισαν να δημιουργήσουν τη δική τους έκδοση της V8 GP500. Η βάση που χρησιμοποιήθηκε ήταν μια Bobber V9 του 2021 η οποία όπως είναι λογικό ξηλώθηκε όλη και έμειναν μόνο το πλαίσιο, ο κινητήρας και οι τροχοί.

 

Moto Guzzi

Η LM Creations πρώτα ασχολήθηκε με το ρεζερβουάρ το οποίο ήταν από αλουμίνιο, ενώ έπειτα από πολλές προσπάθειες κατέληξε στο να σχεδιάσει ένα φέρινγκ από αλουμίνιο και όχι από ανθρακονήματα ή πλαστικό. Οι αεραγωγοί έπρεπε να προσαρμοστούν για να φτάνει αέρας στους κυλίνδρους του κινητήρα της Bobber, ενώ η σέλα και η ουρά έπρεπε να θυμίζουν τη δεκαετία του 1950.

Το αποτέλεσμα ήταν πράγματι εντυπωσιακό και σίγουρα η Moto Guzzi θα γλυκοκοιτάζει τη δημιουργία των Ολλανδών μηχανικών.

Moto Guzzi

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!