Πόσο κοντά βρισκόμαστε στην αναγέννηση της Ducati Supermono;
Το 1993 η Ducati μπήκε στη διαδικασία να σχεδιάσει και να κατασκευάσει ένα μοντέλο με μονοκύλινδρο κινητήρα. Στόχος του μοντέλου ήταν να αγωνιστεί στο πρωτάθλημα Sound of Singles και τον σχεδιασμό της ανέλαβε ο θρυλικός Πιέρ Τερμπλάνς. Η supersport μοτοσικλέτα ήταν πανάλαφρη στα 117 κιλά και συνοδευόταν από έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 500 κ.εκ. ο οποίος απέδιδε 75 ίππους. Μόλις 67 Supermono κατασκευάστηκαν στα πέντε χρόνια παρουσίας του στις αγορές.
Πριν από περίπου έναν χρόνο, πάλι ο Πιέρ Τερμπλάνς αποφάσισε να ασχοληθεί και πάλι με το αγαπημένο του Supermono. Με τη βοήθεια του Barber Advanced Design Center στο Μουσείο Barber Vintage Motorsports, ο Νοτιοαφρικανός σχεδιαστής παρουσίασε το Supermono 699 SC. Η μοτοσικλέτα χρησιμοποιούσε έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 699 κ.εκ., τον μισό δηλαδή από μια 1198 Testastretta, ο οποίος ήταν τοποθετημένος οριζόντια. Το πλαίσιο ήταν μονοκόκ, όπως στις Panigale και το ψαλίδι ήταν ενεργό μέρος του κινητήρα.
Το μεγάλο ερώτημα είναι αν τελικά η Ducati δελεαστεί από τα σχέδια του Τερμπλάνς και τελικά το 2023 αποφασίσει να κατασκευάσει μια νέα γενιά Supermono. Αυτό το σενάριο μπορεί να είναι δύσκολο, αλλά σίγουρα δεν είναι απίθανο. Υπάρχουν άλλωστε στοιχεία που δημιουργούν τις προϋποθέσεις να δούμε ένα νέο μοντέλο από την Μπολόνια.
Τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε η Ducati κατάθεσε έγγραφα ανανέωσης της κατοχύρωσης του ονόματος της μοτοσικλέτας. Σύμφωνα μάλιστα με τα έγγραφα φαίνεται το μοντέλο να αποτελείται από έναν υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 659 κ.εκ. κάτι που «δείχνει» προς την κατεύθυνση του Supermono. Το 2023 θα σημάνει τα 30 χρόνια από την κατασκευή της σπάνιας μοτοσικλέτας και η Ducati σίγουρα δεν θα μας αφήσει απογοητευμένους.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!