Η ιστορική Hesketh ξανά στο προσκήνιο
Η ιστορία της Hesketh σίγουρα δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη καθώς ξεφεύγει από τα καθιερωμένα. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1982 από τον Αλεξάντερ Χέσκεθ και το πρώτο της μοντέλο ήταν το V1000, ένα πολύ ακριβό χειροποίητο roadster. Μέχρι εδώ όλα καλά...
Το τρελό της ιστορίας ότι σε λιγότερο από έναν χρόνο η εταιρεία έκλεισε δηλώνοντας χρεωκοπία! Μετά από λίγα χρόνια η εταιρεία πέρασε στα χέρια του Μίκ Μπρούμ ο οποίος απέτυχε να αναβιώσει την μάρκα. Πάνω που η σύντομη ιστορία της Hesketh πήγε να ξεχαστεί για πάντα, το 2010 βρέθηκε ο Πόλ Σλίμαν. Ο Βρετανός απέκτησε τα δικαιώματα της εταιρείας και προσπάθησε να αναβιώσει την μάρκα κατασκευάζοντας roadster μοτοσικλέτες με κινητήρα 1.000 κ.εκ. της αμερικανικής S&S.
Το 2022 φαίνεται πως ήρθε η ώρα για μια σοβαρή προσπάθεια από την Hesketh. Η εταιρεία σχεδίασε μια νέα μοτοσικλέτα την οποία ονόμασε Heresy και για πρώτη φορά θα είναι εξοπλισμένη με μονοκύλινδρο κινητήρα. Το μηχανικό σύνολο είναι 450 κ.εκ. αερόψυκτο σχεδιασμένο στα πρότυπα του Honda XR450. Η ισχύς του είναι κοντά στους 40 ίππους και ακολουθεί τις προδιαγραφές ρύπων Euro5.
Το πλαίσιο είναι χειροποίητο σωληνωτό και οι αναρτήσεις είναι της K-Tech με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ πίσω. Τα φρένα είναι ακτινικά στο εμπρός μέρος και συνεργάζονται με ABS, ενώ το σύστημα εξάτμισης βγαίνει κάτω από τη σέλα. Το Heresy είναι σαν να φτιάχτηκε από ερασιτέχνη μηχανικό και δεν θα προκαλέσει εντύπωση αν στο άμεσο μέλλον έχουμε τη... δεύτερη χρεωκοπία της εταιρείας. Ιδιαίτερα από τη στιγμή που το δημιούργημα του Πολ Σλίμαν κοστίζει σχεδόν 13.000 ευρώ!
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!