Formula 1: «Τρίζει» η καρέκλα του Μπινότο στη Ferrari
Στο πλαίσιο του Grand Prix Βραζιλίας, κυκλοφόρησαν φήμες σχετικά με τη διοίκηση της Scuderia Ferrari. Η θέση του επικεφαλής της, Ματία Μπινότο, φαίνεται πως έχει τεθεί υπό αμφισβήτηση, με τον Ιταλό να μην είναι δεδομένο πως θα βρίσκεται στο Μαρανέλο το 2023.
Στους τελευταίους αγώνες ο Μπινότο, «λάμπει» δια της απουσίας του από τα Grand Prix, όντας στο εργοστάσιο για την προετοιμασία του μονοθεσίου για την επόμενη σεζόν. Όμως αυτό, είναι επιλογή του με γνώμονα την προετοιμασία για την επόμενη χρονιά και δεν σχετίζεται στη φημολογία που παραθέτουμε.
Ποια είναι λοιπόν αυτή; Όπως αναφέρει το Autohebdo, πηγές από το Μαρανέλο κάνουν λόγο για ένα αναπόφευκτο διαζύγιο. Μάλιστα, θα είναι ιδιαίτερα επίπονο και για τις δύο πλευρές, μιας και ο Μπινότο είναι στη Ferrari από το 1995 και έχει ισχυρούς δεσμούς με τον CEO της μάρκας, Τζον Έλκαν.
Οι αιτίες
Όπως αναφέρει το εν λόγω δημοσίευμα, ένας από τους λόγους που θα δει την πόρτα της εξόδου ο Μπινότο είναι το Grand Prix Μ. Βρετανίας και η διαχείριση του αγώνα του Σαρλ Λεκλέρ. Η επιλογή να μην μπει για αλλαγή ελαστικών ο Μονεγάσκος, που είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τη νίκη, έχει φέρει τον Μπινότο σε δυσχερή θέση.
Επιπλέον, η έλλειψη αξιοπιστίας της F1-75 και τα αλλεπάλληλα λάθη από πλευράς στρατηγικής έχουν κοστίσει στους «κόκκινους» την ευκαιρία να διεκδικήσουν το πρωτάθλημα. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως το 2022 η Ferrari ξεκίνησε με δύο νίκες στους τρεις πρώτους αγώνες κι έκτοτε κατάφερε να κερδίσει μόλις δύο ακόμη Grand Prix.
Οι πιθανοί αντικαταστάτες
Ποιος όμως θα είναι αυτός που θα πάρει τη θέση του Μπινότο; Το όνομα του επικεφαλής της Alfa Romeo, Φρεντ Βασέρ, έχει πέσει στο τραπέζι, με τον Γάλλο να έχει γνωρίσει πολλές επιτυχίες στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ακόμη ένα όνομα από το grid της Formula 1 είναι αυτό του Αντρέας Σάιντλ της McLaren. O Γερμανός ήταν το «μεγάλο μυαλό» της Porsche στο πρόγραμμα LMP1 του WEC από το 2014 μέχρι το 2017 και στη βρετανική ομάδα αρκετοί είναι εντυπωσιασμένοι με τη δουλειά που έχει κάνει.
Όσο για τους υποψήφιους από το εσωτερικό της Ferrari, o αγωνιστικός διευθυντής, Λοράν Μεκίς φαίνεται πως έχει ισχυρούς συμμάχους εντός του ιταλικού στρατοπέδου. Ο τελευταίος υποψήφιος είναι ο επικεφαλής του τμήματος GT και Hypercar της Ferrari, Αντονέλο Κολέτα, ο οποίος έχει κερδίσει πληθώρα πρωταθλημάτων τα τελευταία χρόνια στους αγώνες αντοχής.
Φωτογραφίες: Ferrari
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!