Αττική Οδός: Για ποιο λόγο δεν θα εφαρμοστούν αναλογικά διόδια
Από το 2024, όταν ο νέος παραχωρησιούχος θα αναλάβει τη συντήρηση, λειτουργία και διαχείριση της Αττικής Οδού, θα ισχύσει η νέα μειωμένη τιμή των 2,5 ευρώ ανά διέλευση για τα αυτοκίνητα. Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε και πάλι στο ότι δεν έχουν εφαρμοστεί αναλογικά διόδια στην Αττική Οδό και το κόστος παραμένει κοινό ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα που διανύει ανά κατεύθυνση.
Ο Κώστας Καραμανλής είπε ότι καθώς πρόκειται για περιφερειακό δρόμο, δεν μπορεί να υπάρξει αναλογική χρέωση. Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Action 24, ο Υπουργός υποστήριξε επίσης ότι παρά τον υψηλό πληθωρισμό, δεν θα υπάρξουν αυξήσεις διοδίων για το 2023 στις εθνικές οδούς. «Επειδή διαβάζω διάφορα περί αυξήσεων που έρχονται με τον πληθωρισμό, η Κυβέρνηση δεν θα επιτρέψει να γίνει αύξηση διοδίων», τόνισε χαρακτηριστικά.
«Όπως έχει γίνει παραδείγματος χάρη στην Πελοπόννησο, έτσι και στις υπόλοιπες παραχωρήσεις, θα πάμε σε μία διαδικασία όπου σιγά-σιγά θα δείτε να μπαίνουν χιλιομετρικές χρεώσεις. Αυτό είναι το δίκαιο. Αυτό συμβαίνει και στις άλλες χώρες της Ευρώπης», πρόσθεσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, προαναγγέλλοντας ανακοινώσεις για το διαγωνισμό για τα ηλεκτρονικά διόδια.
Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε επίσης στα έργα που θα συμβάλλουν στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση του λεκανοπεδίου, και συγκεκριμένα στην επέκταση της Λεωφόρου Κύμης και την υπογειοποίηση της Ηλιουπόλεως, η οποία θα διασφαλίσει την πρόσβαση από και προς το Ελληνικό. «Δεν ανακοινώνουμε τίποτα χωρίς χρονοδιάγραμμα και χρηματοδότηση», υπογράμμισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Φωτογραφία: Gazzetta
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!