Το νέο Range Rover ξεχώρισε για το σχεδιασμό του

Το νέο Range Rover ξεχώρισε για το σχεδιασμό του

Πάνος Σεϊτανίδης
Το νέο Range Rover ξεχώρισε για το σχεδιασμό του
Το βρετανικό SUV απέσπασε την κορυφαία διάκριση «Αυτοκινήτου Παραγωγής της Χρονιάς» του Car Design Review 9.

To Range Rover θριάμβευσε στο ετήσιο Car Design Review book του Car Design News, κατακτώντας το πολυπόθητο βραβείο «Αυτοκινήτου Παραγωγής της Χρονιάς». Τα μέλη της κριτικής επιτροπής που επέλεξαν το εν λόγω μοντέλο ήταν, μεταξύ άλλων, κορυφαίοι σχεδιαστές από την Polestar, τη Lamborghini, τη Volvo και τη Lucid.

Όπως ανέφερε η σχετική ενημέρωση από την πλευρά του κατασκευαστή, «…το εκθείασαν για την μινιμαλιστική σχεδίαση και τον τρόπο με τον οποίο συνδυάζει μία αισθητική σύγχρονης πολυτέλειας με εμβληματικά χαρακτηριστικά που συνδέουν το νέο μοντέλο μετ ην απαράμιλλη 50χρονη κληρονομιά του».

Range Rover

Το Range Rover πέμπτης γενιάς ξεχώρισε ανάμεσα στα μοντέλα που κυκλοφόρησαν από τον Απρίλιο του 2021 μέχρι το Σεπτέμβριο του 2022. Ο Καθηγητής Τζέρι ΜακΓκόβερν, Chief Creative Officer της Jaguar Land Rover, δήλωσε σχετικά: «Το Range Rover είναι το αυθεντικό πολυτελές SUV και ένα όχημα απαράμιλλα ξεχωριστό. Οι εξαιρετικές γραμμές του ενσαρκώνουν τη σύγχρονη πολυτέλεια, ενώ οι κομψές αναλογίες και οι βελτιστοποιημένοι όγκοι του είναι συστατικά της φιλοσοφίας Reductive Design. Αυτή η προσέγγιση εισήχθη με το Velar το 2017 και είναι πλέον γνωστή σε όλη την οικογένεια Range Rover».

Range Rover

Το νέο Range Rover είναι απέριττο σε σχεδιασμό, με σημεία ένωσης με την οροφή συγκολλημένα με λέιζερ, σε συνδυασμό με επίπεδες γυάλινες επιφάνειες και καινοτόμο κρυφό φινίρισμα στη μέση, στο σημείο όπου τα πάνελ των θυρών συναντούν τα κρύσταλλα των παραθύρων. Το αιωρούμενο σχήμα της οροφής αποτελεί κύριο στοιχείο του DNA του μοντέλου, ενώ η γνώριμη διαιρούμενη πίσω πόρτα διαθέτει κρυφές γραμμές που επικοινωνούν ένα νέο επίπεδο ακρίβειας.

Range Rover

 

Το Range Rover είναι που βασισμένο στη νέα, ευέλικτη αρχιτεκτονική Modular Longitudinal Architecture (MLA), χρησιμοποιεί στη δομή του μια ποικιλία μετάλλων, εφοδιάζεται με μία γκάμα εξηλεκτρισμένων κινητήριων συνόλων και έχει συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0.30 (ο χαμηλότερος από οποιοδήποτε πολυτελές SUV) χαρακτηρίστηκε ως «…απλό, τολμηρό και το πιο κομψό πολυτελές SUV» από το μέλος της κριτικής επιτροπής, Σάνγκγιουπ Λι, Ανώτερο Αντιπρόεδρο και Επικεφαλής του Hyundai Global Design Centre.

Range Rover

Όσο για τον Μαξιμίλιαν Μιζόνι, Επικεφαλής Σχεδίασης της Polestar, πρόσθεσε: «Για κάποιον ο οποίος γνωρίζει πόσο μεγάλη πρόκληση μπορεί να είναι η διατήρηση της καθαρότητας σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας σχεδίασης, το αυτοκίνητο αυτό και οι δημιουργοί του έχουν τον απόλυτο σεβασμό μου».

Range Rover

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!